فرهاد مجیدی: پرسپولیس از لیگ پرتغال و قطر بازیکن گرفت، ما از مشهد هم نتوانستیم

سرمربی استقلال گفت: وقتی نیم‌فصل به استقلال آمدم، اسپانسر در نیم‌فصل اول و قبل از حضور من بیش از ۹۵ درصد تعهدات کل فصل خود را پرداخت کرده بود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: یعنی حدودا ۷۵ میلیارد تومان و اگر این مبلغ را با ۱۰ میلیارد ایرانسل و ۱۲-۱۰ میلیارد آقای نامداری جمع کنیم، نزدیک به ۹۵ میلیارد تومان به حساب باشگاه آمده اما دریافتی بازیکنان تیم میانگین بین ۲۵ تا ۳۰ درصد بوده و وقتی آمدم با اعتراض بازیکنان روبه‌رو شدم که چرا یکی ۲۰ درصد و دیگری ۵۵ درصد گرفته است؟! در حال حاضر باشگاه بايد ٦٠ ميليارد تومان پرداخت کند تا فقط تيم امسال را تسويه كنيم و اسپانسر هم بیش از مبلغ قراردادش پرداختی داشته است (حدود ۹۰ میلیارد تومان) و این یعنی فاجعه! فاجعه‌ای که توسط مدیریت عوامفریب و دروغگوی قبلی اتفاق افتاده و تاوانش را باید هواداران و اعضای فعلی پرداخت کنند.

وی افزود: طبق لیستی که از باشگاه گرفتم، بازیکنان فقط ۲۵ میلیارد تومان از قرارداد خود را گرفته‌اند و درآمد امسال هم پیش‌خور شده و سوال مهم و به شدت نگران کننده این است که ۶۰ میلیارد تومان باقی‌مانده را چطور می‌خواهند پرداخت کنند؟! آن وقت در این شرایط خیلی از هواداران که از واقعیت‌ها مطلع نیستند، به فکر تقویت تیم سال بعد و جذب بازيكنان قدرتمند خارجی و داخلی برای رقابت با الهلال کهکشانی هستند. علاوه بر همه این مشکلات بدهی ۶۰ میلیارد تومانی استراماچونی هم وجود دارد که شنیدم به مهلت آخرش نزدیک هستیم و ممکن است به کسر ۶ امتیاز و بسته شدن پنجره نقل و انتقالات استقلال منتهی شود.

مجیدی ادامه داد: پرسپولیس از لیگ پرتغال و قطر بازیکن گرفت، ما از مشهد هم نتوانستیم. همه موفقیت‌ها را سه ماهه از من می‌خواهند. اینجا برای اولین بار می‌گویم من سر موضوع قاسمی‌نژاد به خاطر باشگاه اعتراضی نكردم و سكوت كردم، حتی گفتم حالا كه نشد، حداقل پولش را بابت قراردادها به بازيكنان فعلی پرداخت کنید اما اين اتفاق هم نيفتاد. استقلال تیم بزرگی است. بازیکن باید بداند که کجا می‌آید . امروز همه بازیکنانم می‌دانند که اخلاق، نظم و کیفیت مهمترین اولویت من است. اگر منابع مالی تامین شود، تیم خوبی خواهیم بست و بازیکنانی جذب می‌شوند که بازی در استقلال برایشان افتخار باشد .من یاد گرفته‌ام با علاقه و مبارزه و با بهره‌گیری از علم پیشرفت کنم نه با استفاده از راههای غیرسالم. برای رسیدن به هدف باید سالم و جدی تلاش کرد.

سرمربی استقلال در پایان گفت: من همیشه با هواداران صادق بوده‌ام و سعی می‌کنم قبل از اینکه مشکلات را به آنها بگویم در درون خانواده و باشگاه حل کنم. صبر من حدی دارد و اگر مجبورم کنند با هوادار واضح‌تر حرف خواهم زد. من تا اخرين بازی فصل ليست خروجی ندارم و براي جذب بازيكنان جديد هم تا زمانی كه بازيكنان كنونی پول نگيرند و تمديد نكنند ليستی نخواهم داد.

بیشتر بخوانید:
احتمال برکناری فرزاد مجیدی از استقلال
مجیدی برای این فصل مدافعان ذوب آهن را می خواهد
چرا قرارداد دستیار خارجی مجیدی ثبت نمی‌شود؟

انتهای پیام /