توضیحات معاون وزیر ورزش در مورد استقلال و پرسپولیس

مهدی علی نژاد ضمن اعلام انتخابات 3 فدراسیون ورزشی توضیحاتی را در مورد تیم های سرخابی پایتخت ارائه کرد.


به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان در مورد برگزاری انتخابات 3فدراسیون ورزشی گفت: این وزارتخانه در تدارک برگزاری انتخابات سه فدراسیون بوده که استعلام صلاحیت نامزدهای آن از مراجع ذیصلاح درخواست شده است.

وی با بیان اینکه اگر این استعلام ها به موقع پاسخ داده شود تیرماه انتخابات برگزار می شود، اضافه کرد: در این انتخابات هیات رییسه فدراسیون های ورزشی اسکی، ژیمناستیک و اسکیت انتخاب خواهد شد.

علی نژاد در خصوص آمادگی تیم ملی فوتبال ایران برای رویارویی با کشور تیم ملی عراق اظهار داشت: اگر بازی ایران مقابل بحرین از سوی بازیکنان تکرار شود بدون شک قادر به شکست عراق به عنوان حریف سنتی خود هستیم.

تیم ملی فوتبال ایران روحیه خوبی دارد

وی یاد آور شد: اکنون با پشتیبانی مردم و حمایت های وزارت ورزش و جوانان بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران از روحیه خوبی برخوردار هستند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه دولت هیچ دلیل نمی بیند که در امورات باشگاه های استقلال و پرسپولیس دخالت کند افزود: در این راستا هیچ توصیه ای برای تداوم یا عدم تداوم قراردادهای این باشگاه نداشته و نخواهد داشت.

وی گفت: از یک و نیم سال گذشته تاکنون واگذاری این باشگاه ها به بخش خصوصی دنبال شده و تا کنون نیز اقدامات موثری برای تحقق این هدف انجام شده است.

بیشتر بخوانید:
جباری: هیات مدیره گول حرف های علی نژاد را نخورند
توضیحات علی نژاد درمورد مشکل امضای چک‌های باشگاه استقلال
علی نژاد جواب یحیی را داد!

انتهای پیام/