سامان قدوس امشب مقابل کامبوج تمرین بازی‌سازی می‌کند؟

تیم ملی فوتبال ایران امشب در دیداری تقریبا آسان به مصاف کامبوج می‌رود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، تیم ملی فوتبال ایران امشب در دیداری تقریبا آسان به مصاف کامبوج می‌رود. پیش از این مسابقه اما مصدومیت وحید امیری و از دست دادن دیدار با عراق اردوی تیم ملی را تحت تاثیر قرار داد. مصدومیت وحید اما از مسائل مهم تیم ملی است.

تیم ملی مقابل کامبوج باید بازی بدون وحید را نیز شبیه‌سازی کند و بداند که بهترین جانشین او کیست. وحید در تیم ملی بازیکن بی‌جانشین نیست و مصدومیتش نباید تیم ملی را دچار سردرگمی کند.

دراگان اسکوچیچ هنوز در این دو بازی باقی‌مانده باید بزرگترین آزمون‌های مربیگری خود را پشت سر بگذارد. هنوز بخش مهمی از مسیر ما در همین گروه پیش‌روی ما است و صعود قطعی نشده و جدل‌های ما همچنان سرنوشت‌ساز است.

شگردهای او مقابل بحرین امیدوارکننده بودند اما اگر همان بازی را به دو نیمه تقسیم کنیم، با نیمه اول بحث‌برانگیزی مواجه می‌شویم. گره‌ها در نیمه دوم باز شدند اما باید بدانیم که همیشه آسان باز نمی‌شوند.
تیم ملی بازی به بازی پیش می‌رود و ذهنش را به بازی پیش‌رو متمرکز می‌کند. این رفتار صحیح در یک تورنمنت است. دراگان اسکوچیچ از بازی با کامبوج که بگذرد، آنگاه به نتایج دقیق‌تری درباره بازی با عراق می‌رسد. این لذت ماجراجویی در تیم ملی را کاش با این همه اضطراب از دست ندهیم.

سامان قدوس بازیکنی بود که گره کور دیدار با بحرین را پس از ورودش به زمین باز کرد و توانست ۴۰ دقیقه‌ی پایانی را با حضورش به بهترین شکل ممکن برای طارمی و سردار بازیسازی کند. سامان توانست به‌خوبی فضای خالی پشت مدافعان بحرین را هدف قرار دهد و همین امر باعث شد تا دفاع بحرین متزلزل شود و سه گل دریافت کند. درست است که مهدی طارمی ۲ و احمد نوراللهی یک پاس گل دادند اما فضاسازی و بازی‌سازی هدفمند سامان بود که باعث شد بازیکنان دیگر راحت‌تر بتوانند در زمین کارایی خود را افزایش دهند. این مسابقه می‌تواند برای سامان ارزشمند باشد تا شبیه‌سازی دیدار با عراق را به خوبی پی‌ریزی کند.

بیشتر بخوانید:
قایدی: لقب نیمار نظر لطف مردم است/ عراق را با ۳ گل می‌بریم
پیام نیازمند: تمرکزم روی تیم ملی و سپاهان است
حضور تیم ملی فوتبال بانوان در سفارت ایران در بلاروس + عکس
یک ستاره تیم ملی به لیگ پرتغال پیوست!

انتهای پیام/