سود و زیان پرسپولیس از تعداد بالای ملی‌پوشان سرخ!

تیم فوتبال پرسپولیس تهران ۶ ملی پوش در تیم ایران دارد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، پرسپولیس در تیم ملی ایران در ابتدا ۶ ملی‌پوش داشت که کمال کامیابی نیا با مصدومیت در اردو، از تیم ملی خط خورد تا میلاد سرلک دیگر هافبک دفاعی سرخ ها جانشین او در تیم ملی شود‌.

مصدومیت وحید امیری نیز دیگر خبر بد برای یحیی گل محمدی بود که باید به مدت ۳ هفته در غیاب او تیمش را به زمین بفرستد‌.

این تاثیر غیبت ۷ بازیکن پرسپولیس در تمرین‌ها؛ زمانی بیشتر و آثار منفی آن وقتی عیان‌تر می‌شود که در نظر بگیریم این نفرات به محض بازگشت از بحرین باید پرسپولیس را در صحنه‌های داخلی همراه کنند.

یکی از دیدارهای پر اهمیت پیش‌رو برای پرسپولیس، بازی سوپرجام فصل پیش کشوراست که مدت‌هاست به تعویق افتاده ولی به‌ تصمیم اخیر فدراسیون فوتبال سرانجام به ۳۰ خرداد موکول شده است. درست است که تراکتور در هفته‌های اخیر به سبب بعضی اختلافات داخلی و سست‌تر شدن جایگاه سرمربی‌اش (رسول‌ خطیبی) و قهر آشکار و نهان زوج معروف مسعود شجاعی و اشکان دژاگه با باشگاه (و به واقع با مخالف‌خوانی آنان با روش‌های کاری خطیبی) اوضاع خوب گذشته‌اش را ندارد و با روزهایی که با هدایت ساکت الهامی فاتح جام‌حذفی فصل پیش شد، تفاوت زیادی کرده اما به‌ هرحال تراکتور است.

تیمی که به مصداق لقب‌اش واقعاً پرشور است و از پرطرفدارترین تیم‌های کشور به ‌شمار می‌آید و حتی بدون دژاگه و شجاعی و همچنین احسان حاجی‌صفی (که در نیم‌فصل به سپاهان رفت) تیم پرمهره و شایسته‌ای است که در روز خوبش می‌تواند هر تیمی را در ایران شکست بدهد. نه تنها دفاع تراکتور به‌ لطف یک تلاش جمعی قابل اتکا است و دروازه‌بانش (محمدرضا اخباری) به معادلات و اردوی تیم ملی بازگشته است. بلکه با محمد عباس‌زاده، گلزنی را دارد که قادر است از کوچکترین فرصت‌ها بزرگترین بهره‌ها را ببرد.

ضمن اینکه مصدومیت کمال و امیری به احتمال فراوان تا دیدار ۷ تیرماه لیگ برتر پرسپولیس نیز برطرف نخواهد شد و یحیی باید بپذیرد در غیاب این بازیکنان به میدان برود.

اما نکته مثبت تعداد متعدد پرسپولیسی‌ها در تیم ملی قطعا افزایش اعتبار این باشگاه است که می‌تواند به خود ببالد که ۸۰ درصد ملی‌پوشان ایران از این باشگاه هستند.

بیشتر بخوانید:
پرسپولیسی ها تعطیل شدند
توضیحات معاون وزیر ورزش در مورد استقلال و پرسپولیس
میلاد سرلک: پیراهن مقدس تیم ملی را از پرسپولیس دارم

انتهای پیام/