ذوالفقارنسب: عراق نباید روش بازی تیم ملی را مقابل کامبوج متوجه شود

کارشناس فوتبال ایران تاکید دارد باید به حریف احترام بگذاریم و در عین حال فرصت استفاده از ظرفیت بازیکنان روی نیمکت را داریم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، بیژن ذوالفقارنسب در ابتدا گفت: در فوتبال فکر نمی‌کنم هیچ مربی حریف خودش را دست کم بگیرد و از قبل خود را برنده بداند. بدون شک باید به حریف احترام گذاشت. هرچند که فوتبال روند طبیعی خودش را دارد و روند تیم ملی بسیار متوازن و خوب بوده است.

“دو بازی داشتیم و در هر دو بازی موفق عمل کردیم” کارشناس فوتبال کشورمان ضمن بیان این جمله تصریح کرد: شیوه بازی دوم تیم ملی (مقابل بحرین) نسبت به بازی اول (مقابل هنگ کنگ) بسیار متفاوت‌تر بود، چرا که حساسیت بیشتری داشت. ضمن اینکه بحرین در بازی رفت، ما را برده بود و باید نتیجه را در این بازی جبران می‌کردیم.

وی در خصوص بازی امشب شاگردان اسکوچیچ گفت: کامبوج تیم درجه دو یا حتی درجه سه آسیا است و هیچگاه جایگاه مناسبی در قاره آسیا نداشته است. به نظرم مربی خوب ما، باید هوشمندانه مراقب بازیکنان خودش باشد. از این نظر که روش بازی تیم ملی را حریف اصلی ما یعنی عراق متوجه نشود. بازیکنان خوب زیادی در لیست تیم ملی داریم و احتمالا در چند پست از خطوط تیمی، چند بازیکن دیگر را امشب در زمین ببینیم.

ذوالفقارنسب در ادامه افزود: از نظرم تیم ما امشب موفق به کسب سه امتیاز می‌شود و مهمترین مسئله این است که بازی را بدون مصدومیت به اتمام برسانیم و بازیکنان باید هوشیاری کامل را داشته باشند. البته آنها حرفه ای و متوجه این موضوع هستند.

وی در پایان گفت: بار دیگر تاکید می کنم که باید به تیم حریف احترام بگذاریم، اما باید بازی خوب و مطمئنی انجام بدهیم. ضمن اینکه بازیکنانی که استراحت کردند شاید فرصت حضور در زمین را در این بازی داشته باشند. در عین حال که نباید این بازی را دست کم بگیریم، پس از رسیدن به گل می‌توانیم از ظرفیت بازیکنان حاضر در نیمکت بهره ببریم.

بیشتر بخوانید:
عملکرد هنگ‌کنگ مهم‌تر از دیدار ایران و کامبوج؟
سامان قدوس امشب مقابل کامبوج تمرین بازی‌سازی می‌کند؟
قایدی: لقب نیمار نظر لطف مردم است/ عراق را با ۳ گل می‌بریم
پیام نیازمند: تمرکزم روی تیم ملی و سپاهان است
حضور تیم ملی فوتبال بانوان در سفارت ایران در بلاروس + عکس
یک ستاره تیم ملی به لیگ پرتغال پیوست!

انتهای پیام/