آغاز پنجره سوم انتخابی بسکتبال کاپ آسیا از امروز

رقابت های انتخابی بسکتبال کاپ آسیا در گروه پنجم امروز آغاز می شود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، تیم ملی بسکتبال کشورمان امروز در پنجمین دیدارش در رقابت های انتخابی کاپ اسیا 2021 از ساعت 17 و 30 دقیقه برابر قطر قرار می گیرد ، شاگردان شاهین طبع تاکنون 4 دیدارشان را انجام داده اند که حاصل آن ها 3 برد برابر سوریه ، قطر و عربستان سعودی بوده است و تنها شکست آن ها هم برابر سوریه رقم خورده است.این دیدار در حالی امروز انجام می شود که پیشتر قرار بود در اسفنده سال 99 انجام شود اما دوباره به علت اوج گیری کرونا لغو و به زمان دیگری موکول شده بود.

آسمان خراشان کشورمان پیش تر و در دیدار رفت که به میزبانی تهران در زمستان سال 98 انجام شده بود توانسته بودند با نتیجه 92 – 56 قطر را شکست دهند ، آن ها حالا هم کار خیلی سختی پیش رو ندارند و اگر اتفاق عجیب و غریبی مانند بازی با سوریه رخ ندهد می توانند به بردی آسان دست یابند. حریف بعدی ایران در این رقابت ها ، تیم ملی بسکتبال عربستان خواهد بود ، آن ها در بسکتبال حریفی به حساب نمی آیند و انتظار نمی رود که در این 2 دیدار کار سختی برای آسمان خراشان ایرانی به وجود بیاید.

تیم ملی بسکتبال ایران در این رقابت ها حامد حدادیی را که این روز ها در حال ریکاوری است را در اختیار ندارد و در عوض با چند چهره جوان پا به این رقابت ها گذاشته است. دیدار تیم های ملی بسکتبال ایران و قطر امروز از ساعت 17 و 30 دقیقه به وقت تهران در شهر عمان پایتخت اردن برگزار می شود.

گفتنی است تیم ملی بسکتبال کشورمان هم اکنون صدر نشین گروه پنجم این رقابت ها است و در صورت پشت سر گذاشتن این 2 دیدار با برد ، باید خود را آماده رقابت های المپیک و کاپ آسیا که هر 2 در مرداد سال جاری انجام می شود کنند.

بیشتر بخوانید:
کار نه چندان آسان بانوان بسکتبالیست در مجارستان
بسکتبال باخت/ امیدمان برای کسب سهمیه به مجارستان رفت
نتیجه و خلاصه بازی بسکتبال فیلادلفیا ۱۲۵ و واشینگتن ویزاردز ۱۱۸ | NBA 2021 + فیلم

انتهای پیام/