میلیچ : من درست است که ایرانی نیستم اما وفاداری‌ام را ثابت کرده‌ام

من درست است که ایرانی نیستم اما نه تنها در حرف بلکه وفاداری و علاقه به باشگاه و هوادار را به تعداد دفعات زیادی در عمل اثبات کردم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، هروویه میلیچ پس از حضور در باشگاه استقلال تهران درخصوص جلسه با احمد مددی گفت: قرار بود با آقای مددی ملاقات داشته باشم یکسری وعده هایی داده شد و باید ببینم که طی روزهای آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. برایم سخت است که بگویم چه اتفاقاتی در جلسه افتاد و صبر کنید که ببینید چه می شود. اگر باشگاه آن چیزی که گفته باشد را پیگیری کند و انجام بدهد.

او ادامه داد: من درست است که ایرانی نیستم اما نه تنها در حرف بلکه وفاداری و علاقه به باشگاه و هوادار را به تعداد دفعات زیادی در عمل اثبات کردم. یک بحث حرف است و یک بحث حرف است؛ من در عمل اثبات کردم. من خودم یک هوادار متعصب بودم و هواداران را درک می کنم؛ در کرواسی یک هوادار برای فوتبال بودم و به همین خاطر خودم را به جای هواداران می‌گذارم. من طرفدار تیم هایدوک اسپلیک بودم.

میلیچ درخصوص حمایت طرفداران گفت: از همان روز اول که علاقه طرفداران را دیدم را حس کردم و مدتی هست که جام نبرده اند اما این طرفداران خیلی خاص هستند. وجود تمام مشکلات این اندازه صبور بودند و همچنان باشگاه را حمایت می‌کنند. فرق هوادار با مدیر، مربی و بازیکن این است که لوگوی روی لباس بازیکنان عوض میشود،‌ کمتر بازیکنی پیدا می شود که در دوران بازیگری تنها در یک تیم باشد اما هوادار برای هواداری یک تیم به دنیا می آید و با همین تیم از دنیا می رود.

اراده باشگاه را چه اندازه جدی می‌بینید؟ میلیچ در پاسخ به این سوال گفت: جدا از بحث آقای مددی که نمی‌خواهم اتهام بزنم و چیز خوب یا بد بگویم، می خواهم درباره آقای عبدیان صحبت کنم که چه اندازه هوای من را داشتند و پیگیر کارهای من بودند، هر حرفی را زدند عمل کردند و ناراحت شدم که در فضای مجازی به ایشان اتهام می زنند و به سمت او حمله کردند. در مورد خودم باید بگویم که آقای عبدیان خیلی پیگیری کردند و خوشحال باشند که کسی مانند ایشان را در باشگاه دارند. ایشان نیازی ندارند که در این باشگاه باشند اما مانند یک هوادار پیگیر امور هستند و حمایت می‌کنم.

بیشتر بخوانید:
میلیچ فردا در باشگاه استقلال
آماده باش باشگاه استقلال به دیاباته و میلیچ
رادوشوویچ مثل میلیچ ماجرای فسخ قرارداد دروازه بان کروات پرسپولیس

انتهای پیام /