یحیی برگه 18 هزار دلاری رادو را امضا نمیکند

شنیدیم رادو تاکنون ۴۷ ‌درصد از قرارداد فصل جاری خود را دریافت کرده و به محض بازگشت به تمرینات، ۱۰ ‌درصد دیگر قراردادش را نیز دریافت خواهد کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، شنیدیم رادو تاکنون ۴۷ ‌درصد از قرارداد فصل جاری خود را دریافت کرده و به محض بازگشت به تمرینات، ۱۰ ‌درصد دیگر قراردادش را نیز دریافت خواهد کرد اما گویا مشکل اصلی رادو اختلاف بر سر بند ۱۸ هزاردلاری آپشن قرارداد این بازیکن است. او که پس از جدایی بیرانوند در ادامه مسابقات لیگ برتر و جام حذفی دروازه‌بان اول قرمزها بود، طِبقِ بندی در قراردادش در صورت رضایت کتبی کادر فنی از عملکردش، باید ۱۸ ‌هزار دلار به‌عنوان آپشن دریافت کند؛ رضایتی که نه کالدرون در نیم‌ فصل اول و نه گل‌محمدی در نیم‌فصل دوم، نامه آن را امضا نکردند و اکنون این موضوع محل اختلاف باشگاه پرسپولیس با رادوشوویچ است.

ظاهرا یحیی گل محمدی حاضر نیست تا زمان بازگشت رادوشوویچ این بند ۱۸ هزاردلاری رضایت سرمربی را امضاء کند و چنانچه گلر کروات به تهران بازنگردد به این پول نخواهد رسید. هرچند زمزمه هایی شنیده می شود که بوژیدار رادوشوویچ به لطف قرارداد محکمی که با باشگاه پرسپولیس بسته و قانون جدید فیفا قادر است همه پول سه سال باقی مانده از قراردادش را از این تیم بگیرد! به عبارت ساده تر این گلر کروات نیاز چندانی به ۱۸ هزار دلار پول رضایت سرمربی ندارد و بیشتر به فکر مبلغ کلانی است که می تواند از شکایت به فدراسیون جهانی به دست بیاورد!

بیشتر بخوانید:
رادوشوویچ :مطمئن نیستم پرسپولیس مطالباتم را فراهم کند
آخرین جزئیات اختلافات رادوشوویچ و پرسپولیس
تمرینات انفرادی رادوشوویچ در کرواسی

انتهای پیام /