توضیحات پرسپولیس درباره شایعات دردسر بزرگ معاونت حقوقی

باشگاه پرسپولیس درمورد شایعات دردسر بزرگ معاونت حقوقی توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس و به نقل از کمیته روابط عمومی، طی روزهای گذشته شایعاتی در مورد دردسر بزرگ معاونت حقوقی باشگاه در خصوص پرونده یک شرکت فعال حوزه فروش بلیت بازی‌های پرسپولیس منتشر شده که در نوع خود عجیب بود.

این طور به نظر می‌رسد گمانه‌زنی‌های خبری در برخی موارد حقوقی بی‌‎اساس است؛ زیرا پرونده مورد اشاره با اتفاق یا خبر جدیدی همراه نبوده و مشخص نیست چرا به یکباره چنین موضوعی به دغدغه برخی رسانه‌ها تبدیل شد.

رای شکایت کیفری به سود باشگاه بود و استیناف خواهی این رای نیز برای بار دوم به سود باشگاه اعلام شد. آخرین جلسه مربوط به این پرونده در تیرماه سال گذشته برگزار شد که رای آن هنوز اعلام نشده است. 
پس از آن تا امروز، غیر از یک اظهارنامه در مورد بازپس‌گیری پول، اتفاق جدیدی رخ نداده و از این رو، مشخص نیست چرا برخی رسانه‌ها به این پرونده ورود کرده‌اند و در پی انتشار اخبار نگران‌کننده در مورد آن هستند.

معاونت حقوقي با قوت پيگير پرونده‌هاست و از طرفی، پرونده كيفري به نفع باشگاه است. بر همين اساس مجدداً تاكيد مي‌شود كه اخبار صحیح پرسپوليس را فقط از رسانه رسمي باشگاه پيگيري كنيد.

بیشتر بخوانید:
قرعه کشی یک چهارم نهایی| دربی استقلال و پرسپولیس در جام حذفی
پرسپولیس 12 میلیارد تومان برای یک مهاجم می‌پردازد؟
پرسپولیس راه دشواری را برای سوپرجام در پیش دارد!

انتهای پیام/