نوازی: تیم‌های عراق یا بحرین در مقابل تیم ملی ایران خیلی بزرگ نیستند

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: گاهی از آنها برای خودمان حریفان قلدری می‌سازیم، همین تصور از بحرین باعث شد نتوانیم آن بازی‌ای که باید، در نیمه اول به نمایش بگذاریم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، محمد نوازی، پیشکسوت فوتبال ایران اظهار داشت: تیم ملی اگر همان بازی‌ای را که نیمه دوم مقابل بحرین انجام داد در بازی با عراق تکرار کند، برای شکست این تیم کفایت خواهد کرد. تیم‌هایی مثل عراق یا بحرین در مقابل تیم ما خیلی بزرگ نیستند ولی گاهی از آنها برای خودمان حریفان قلدری می‌سازیم، همین تصور از بحرین باعث شد نتوانیم آن بازی‌ای که باید، در نیمه اول به نمایش بگذاریم ولی بازیکنان به‌مرور به خودباوری رسیدند و متوجه شدند بحرین حریفی نیست که از او بترسند.

وی ادامه داد: اسکوچیچ می‌توانست ترکیب بهتری مقابل بحرین بچیند تا در همان نیمه اول به گل برسیم و بازی باز شود ولی او تفکرات خاص خود را دارد. عراق هم ممکن است دفاع کند و ما باید راهکار لازم برای تغییر شرایط را داشته باشیم. انکار نمی‌کنم که بازی پدیده با استقلال برای من و همکارانم اهمیت دارد؛ چراکه استقلال تیم سابق‌مان است، در این تیم بزرگ شدیم و روزهای خوبی را سپری کردیم.

بیشتر بخوانید:
حاج صفی: دیدارهای ایران و عراق همیشه سخت و جذاب است
تکذیب یک خبر اشتباه در رسانه‌ها؛ صعود تیم ملی عراق قطعی نشده است!
حمله اسکوچیچ به رکورد تاریخی اوفارل
درخواست اسکوچیچ از بازیکنان تیم ملی؛ باید مثل نیمه دوم بازی با بحرین باشیم
پنجعلی: ایران یک سرو گردن از عراق بالاتر است
بازتاب توجه میلان به آزمون در رسانه عراقی
پای نخست وزیر عراق به بازی با تیم ملی ایران باز شد
اخراج سرمربی رقیب ایران در انتخابی جام جهانی
علی عدنان: مقابل ایران با تمام وجود بازی می کنیم تا برنده شویم

انتهای پیام/