خبر مهم موازی در کنار تقابل ایران و عراق؛ بیرانوند به لیگ ایران برمی‌گردد؟

فردا شب حساس‌ترین دیدار تیم ملی ایران در دو سال اخیر مقابل عراق برگزار خواهد شد اما فکر می‌کنید چه خبری می‌تواند موازی با این اتفاق، فضای مجازی را دربر بگیرد؟

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، رسانه‌های پرتغالی از این نوشته اند که پیام نیازمند، دروازه بان ملی پوش سپاهان، قرار است فصل آتی را در لیگ پرتغال سپری کند و از باشگاه پورتیموننزه به عنوان مقصد او یاد می‌شود. این باشگاه البته پیش از پیام، جعفر سلمانی، یک بازیکن دیگر از ایران را خریده و مراوداتش با باشگاه‌های ایرانی را از سر گرفته است.

فارغ از حضور سلمانی، به نظر می‌رسد درخشش امیر عابدزاده درون دروازه ماریتیمو، باعث شده تا نظر پرتغالی‌ها هم نسبت به دروازه بان‌های ایرانی تغییر کند و حالا تمایل بیشتری برای جذب آن‌ها داشته باشند.

حال اگر این انتقال در نهایت رخ دهد سپاهان به طور قطع یک دروازه‌بان چهره و شاخص جذب خواهد کرد. در حال حاضر سید حسین حسینی از جایگاه خود در استقلال ناراضی است؛ همچنین رشید مظاهری نیز شاید از استقلال جدا شود و حضور او نیز باوجود فیکس بودن قطعی نیست. از سوی دیگر علیرضا بیرانوند نیز بدون تیم است و نزدیک‌ترین گزینه به این انتقال بزرگ است تا به جمع اصفهانی‌ها در لیگ ۲۱ بپیوندد. هرچند شایعات مجازی نیز شنیده شده که سپاهانی‌ها با بوژیدار رادوشوویچ صحبت کردند و این قهرکردن‌های رادو نیز مزید بر علت است اما علیرضا بیرانوند می‌تواند بمب نقل و انتقالات لیگ برتر پیش از شروع فصل بیست و یکم باشد. البته هواداران پرسپولیس شاید نسبت به این انتقال دل‌چرکین شوند چرا که سپاهان و پرسپولیس در یک دهه اخیر رقابتشان تبدیل به جنگی تمام عیار شده و حتی از دربی پایتخت نیز مهم‌تر شده است. هرچند حامد لک درخشش قابل قبولی در این فصل و لیگ قهرمانان فصل گذشته داشته اما جایگاه علی بیرو برای هواداران ارتش سرخ کمی متفاوت است.

باید دید در پایان این انتقال بزرگ رخ ‌می‌دهد یا خیر؟

بیشتر بخوانید:
مدافع جوان سایپا یکی از گزینه‌های پرسپولیس برای فصل بعد !
فنونی زاده: پرسپولیس این بار هم استقلال را شکست می‌دهد
دین محمدی: استقلال پس از بردن پرسپولیس در یک چهارم قهرمان جام حذفی می‌شود

انتهای پیام/