یورو 2021/ توقف آرژانتین در گام نخست / برد دلچسب پاراگوئه

رقابت های کوپا آمریکا بامداد امروز با برگزاری 2 دیدار پیگیری شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، رقابت های کوپا آمریکا که از بامداد روز گذشته با دیدار تیم های ملی فوتبال برزیل – ونزوئلا و کلمبیا – اکوادور آغاز شده بود ، بامداد امروز هم با انجام 2 دیدار دیگر پیگیری شد.
تیم فوتبال آرژانتین در نخستین دیدار برابر شیلی قرار گرفت و در نهایت این بازی با نتیجه تساوی 1 -1 به پایان رسید ، در این دیدار یاران مسی شروع خوبی داشتند و توانستند از همان دقایق ابتدایی مسابقه چند موقعیت جدی روی دروازه تیم شیلی خلق کنند ، موقعیت هایی که هیچ کدام از آن ها تا دقیقه 35 مسابقه نتوانست دروازه شیلی را باز کند.
لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی در دقیقه 35 نخستین گل این بازی را به ثمر رساند ، گلی که تا پایان نیمه نخست جبران نشد تا بازی با نتیجه 1 – 0 به سود تیم ملی آرژانتین به پایان برسد . نیمه دوم اما شرایط کاملا متفاوتی داشت و این تیم شیلی بود که با حملات گسترده خود روی درواه آرژانتین توانست چند موقعیت خوب خلق کند ، آن ها در ادامه کار و در دقیقه 57 توسط ویدال یک موقعیت عالی گلزنی را از دست دادند اما بلافاصله وارگاس در برگشت توپ را به تور آرژانتین دوخت تا حساب کار برابر شود.
نتیجه برابر یک – یک تا پایان بازی حفظ شد تا در نهایت شروع رقابت های کوپا برای 2 تیم تنها یک امتیاز آورده داشته باشد.
دیگر بازی بامداد امروز میان تیم های فوتبال پاراگوئه و بولیوی انجام شد ف 2 تیمی که در منطقه آمریکای جنوبی خیلی قدرتمند نیستند اما بازی جذاب و پرگلی را رقم زدند ، پاراگوئه ای ها در این دیدار موفق شدند با نتیجه 3 – 1 برنده این مسابقه باشند و به 3 امتیاز مهم در شروع جام دست یابند.

بیشتر بخوانید:
کومان:‌ الان وقت استراحت دادن به لیونل مسی نیست
‌لیونل مسی آزاد شد
لیونل مسی در آستانه وسوسه ای دیگر !

انتهای پیام /