درخواست از بیرانوند؛ فکر کن با پرتغال بازی داری!

اسکوچیچ و تمام طرفداران تیم ملی امیدوار هستند که بیرانوند در بازی امشب مقابل عراق هم بتواند دروازه تیمش را بسته نگه دارد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، علیرضا بیرانوند که تا قبل از بازی با بحرین، در سه بازی متوالی رسمی نتوانسته بود دروازه تیمش را بسته نگه دارد، جلوی بحرین و در شرایطی که شاگردان هلیو سوزا فقط یک موقعیت جدی گلزنی داشتند، توانست کلین‌شیت شماره 26 را ثبت کند و حالا او و اسکوچیچ و تمام طرفداران تیم ملی امیدوار هستند که در بازی امشب مقابل عراق هم او بتواند دروازه تیمش را بسته نگه دارد.

دیدار با عراق می‌تواند پایان فوق‌العاده‌ای برای فصلی باشد که به علی بیرو و طرفدارانش نچسبید و او بیشتر اوقات مجبور بود از روی سکوها شاهد بازی آنتورپ در لیگ بلژیک باشد. بیرانوند که پیش از این با امیدواری درباره بازی امشب مقابل عراق صحبت کرده بود، می‌تواند به مانند بازی با پرتغال در جام جهانی 2018 که موفق شد با مهار پنالتی کریس رونالدو مانع باخت تیم ملی در آن بازی شود، دوباره یک شب به یادماندنی درون دروازه تیم ملی رقم بزند و نقش مهمی در صعود تیم ملی به مرحله بعدی انتخابی جام جهانی داشته باشد. امشب او باید یکی از ستاره‌های تیم ملی باشد و همه منتظر درخشش او جلوی عراق هستیم.

بیشتر بخوانید:
عربشاهی: ویلموتس کلاهبردار و کاسب بود/ به قرعه کشی جام حذفی مشکوکم
تسویه دستمزد عقب‌ مانده اسکوچیچ و دستیاران
بزیک: تعدد ملی‌پوشان پرسپولیس روی عملکرد سرخپوشان تاثیر دارد
رنگ پیراهن های تیم ملی ایران و عراق مشخص شد
سازمان برنامه و بودجه به تیم ملی فوتبال پاداش می دهد
پیش بازی ایران – عراق/ تنها شانس تیم ملی برای صعود به جام جهانی

انتهای پیام/