عزت اللهی: ایران جزو قدرت‌های آسیا است/ همدلی در تیم ملی گُم شده بود

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: ترس این تیم‌ها به جا بود زیرا کل آسیا می‌داند تیم ملی ایران چه پتانسیل، استعدادها و فوتبالیست‌هایی دارد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، سعید عزت اللهی، بازیکن تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: همدلی در تیم ملی گُم شده بود. از رویارویی با هیچ تیمی نمی ترسیم. پس از یک برد شیرین و صعود به مرحله نهایی همه خوشحال هستیم. به همه مردم ایران تبریک گفته و امیدوارم دل شان شاد شود. خسته‌ نباشید ویژه ای هم به کل کادرفنی، مدیریت فدراسیون و بازیکنانی که داخل زمین بودند یا با تشویق‌های شان به نفراتی که بازی می کردند دلگرمی دادند می‌گویم. مثل یک برادر همه پشت هم بوده و نتیجه‌اش را هم گرفتیم. شرایط خیلی سختی داشتیم زیرا هوای بحرین خیلی گرم و شرجی بود اما خدا را شکر بچه‌ها در این چهار بازی با همه وجودشان رفتند و جنگیدند. اکنون هم ما شاد هستیم و هم مردم.

وی ادامه داد: همه تیم ها می‌دانند ایران جزو قدرت‌های آسیا است. چندین سال تیم اول قاره بود اما اکنون تیم دوم شده است. قطعا در آینده برای جبران می‌رویم و می‌خواهیم دوباره به رنکینگ اول آسیا بازگردیم زیرا در حال حاضر یکی از بهترین‌ تیم‌های آسیا هستیم. ترس این تیم‌ها به جا بود زیرا کل آسیا می‌داند تیم ملی ایران چه پتانسیل، استعدادها و فوتبالیست‌هایی دارد. آنچه در دور رفت در تیم ما گُم شده بود، خودباوری و همدلی بود. خدا را شکر می‌کنم پس از تغییرات در مدیریت و کادرفنی بچه ها توانستند این همدلی را بار دیگر پیدا کنند و هم‌قسم بودن به تیم ما بازگشت. بازیکنان توانستند خودشان را پیدا کنند و مثل برادر همه پشت هم تلاش می‌‌کردند.

بیشتر بخوانید:
قربانی: جای AFC بودم هر سال ایران را جام جهانی می فرستادم/ حالا می توان از اسکوچیچ تعریف کرد
حریفان احتمالی تیم ملی مشخص شدند !
سرمربی تیم ملی عراق:از تجربیاتم کتاب می نویسم!
نانت فرانسه به دنبال جذب وینگر تیم ملی

انتهای پیام/