نوبخت: آنچه اتفاق افتاد شرط لازم بود ولی شرط کافی در ادامه رخ خواهد داد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی اظهار داشت: من به اینجا آمدم تا به شما بگویم که ذهنتان از مسائل مالی دور و خالی کنیدزیرا این حل مسائل وظیفه ماست.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، محمد باقر نوبخت در حاشیه مراسم استقبال و تجلیل از تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: هر زمان که تیم ملی به میدان می‌رود نفس‌های ما در سینه حبس می شود. می‌خواستند پس از یک محاصره اقتصادی و تلاش برای تحقیر ملی، توان اقتصادی را از ما بگیرند و مردم را به ستوه آوردند. آنها سعی داشتند با گرفتن میزبانی مانع پیشرفت ما شوند ولی درخشش شما باعث شد تا غرور ملی احیا شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گفت: البته همه در این مسیر تلاش کردند و اگر تلاش کادر فنی نبود و فدراسیون فوتبال وظیفه‌اش را به درستی انجام نمی‌داد، این صعود دشوارتر می‌شد. 

نوبخت ادامه داد: آنچه اتفاق افتاد شرط لازم بود ولی شرط کافی در ادامه رخ خواهد داد. من به اینجا آمدم تا به شما بگویم که ذهنتان از مسائل مالی دور و خالی کنید. این وظیفه ماست و برخی می‌گویند از شنبه می‌خواهیم مسائل مربوط آغاز کنیم ولی من می‌گویم از همین الان و پس از این برنامه جلسات برای مسائل مالی آغاز خواهد شد. من به شما ، کادر فنی و عزیزی خادم می‌گویم که ذهنتان را از مسائل مالی خالی کنید که آن وظیفه ماست. امیدواریم که در مراحل بعدی تیم ملی کشورمان موفق باشد. 

بیشتر بخوانید:
محمدباقرنوبخت با کادر فنی تیم ملی فوتبال دیدار کرد
دستور نوبخت برای کمک به تیم‌ملی در آستانه بازی‌های حساس مقدماتی جام‌جهانی
نوبخت فوتبالی ها را به کرونا مبتلا کرده است؟ + عکس

انتهای پیام /