مانع 24 میلیاردی بر سر استقلالی شدن کاوه رضایی!

در شرایطی که لیگ برتر فوتبال ایران حدود یک ماه و نیم دیگر به پایان می رسد بسیاری از تیم های لیگ برتری از هم اکنون مذاکرات خود را برای جذب بازیکنان مورد نظرشان شروع کرده اند تا بتوانند با تیمی قدرتمند روانه مسابقات لیگ بیست و یکم شوند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، در این اخبار متفاوتی در مورد بازگشت کاوه رضایی به استقلال مطرح شده است، بازیکنی که در یک فصل حضور در این تیم آمار فوق العاده ای داشت و بازی های بسیار خوبی برای این تیم برگزار کرد. کاوه رضایی فصل پیش به صورت قرضی از باشگاه بروخه به شارلوا پیوست و حالا باید با پایان فصل دوباره به این تیم برگردد.

در این بین باشگاه بروخه تمایلی به ادامه همکاری با کاوه رضایی ندارد ولی حاضر نیست رضایتنامه این بازیکن را با مبلغی کمتر از یک میلیون دلار صادر کند چراکه این باشگاه قبلا خودش برای خرید این بازیکن از شارلوا 5 میلیون دلار هزینه کرده بود.

با این شرایط باشگاه استقلال برای جذب کاوه رضایی باید رقمی حدود 24 میلیارد فقط به عنوان رضایتنامه پرداخت کند که این پرداخت آن از توان باشگاه خارج است با این توضیح که خود این بازیکن رقم قابل توجهی به عنوان دستمزد می خواهد.

بیشتر بخوانید:
ماجرای انتقال کاوه رضایی به استقلال
مجیدی مایل به جذب کاوه؛ کاوه رضایی / استقلال؛ در انتظار تعیین تکلیف نهایی…
کاوه رضایی در لیست مازاد باشگاه کلاب بروژ

انتهای پیام /