یورو2021/ سوئد 1 – اسلواکی 0 / صدر نشینی وایکنگ ها به لطف پنالتی

تیم‌های ملی فوتبال سوئد و اسلواکی در ادامه رقابت‌های یورو از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران به مصاف یکدیگر رفتند.


به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، تیم‌های ملی فوتبال سوئد و اسلواکی در ادامه رقابت‌های یورو از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران به مصاف یکدیگر رفتند دیداری که با هجوم سوئدی‌ها به سمت دروازه اسلواکی که آغاز شد آنها در همان دقایق ابتدایی بازی با در دست داشتن توپ توانستند حملات خوبی را به دروازه اسلواکی ایجاد کنند اما در ادامه این روند خیلی طول نکشید و بازیکنان اسلواکی هم در ادامه توانستند به شرایط بازی مسلط شوند و مانع نزدیک شدن حریف شان به دروازه شود.
بازی در ادامه نیمه نخست با حملات بازیکنان دو تیم به سمت دروازه‌های یکدیگر ادامه پیدا کرد اما خیلی موقعیت های جدیدی خلق نشده و در نهایت نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد. اسلواک ها در نیمه دوم شروع بهتری داشتند و در همان لحظات ابتدایی می توانستند دروازه حریفان را باز کنند اما ضربه مهاجم این تیم با اختلاف کمی از کنار دروازه سوئد به بیرون رفت ، پس از آن بازی نزدیک دنبال شد و سرانجام در دقیقه ۵۶ ششم تیم ملی سوئد یک موقعیت عالی را توسط دیسک از دست داد ، این بازیکن در دقایق ۶۷ و هفتاد و یکم دو موقعیت جدی را روی دروازه اسلواکی ایجاد کرد موقعیتهایی که البته هیچ کدام نتوانستند منجر به گل شود.
در دقیقه ۷۶ مسابقه کوایسون بازیکن تیم ملی سوئد روی یک حرکت انفرادی زیبا از سد دروازه‌بان اسلواکی هم گذشت اما با خطا متوقف شد تا سوئدی‌ها صاحب یک ضربه پنالتی شود پنالتی که در نهایت به گل تبدیل شد تا بازی با نتیجه یک بر صفر به سود سوئد ها می باشد.
استوانه ها در ادامه هرچه داشتن را به کار گرفتند اما موفق نشدند تا در نهایت سوئد با نتیجه یک بر صفر برنده این بازی باشد و با احتساب این ۳ امتیاز صدرنشین گروهش شود.

بیشتر بخوانید:
یورو2021/هلند 1 – 0 اتریش/صدرنشینی هلندی‌ها با برتری برابر اتریش؛ جواز صعود لاله‌های نارنجی…
یورو2021/بلژیک ۲ – دانمارک ۱ / کام بک شیاطین سرخ و حذف وایکینگ ها…
یورو2021/بلژیک ۲ – دانمارک ۱ / کام بک شیاطین سرخ و حذف وایکینگ ها…

انتهای پیام /