اسکوچیچ در آستانه جدایی از تیم ملی فوتبال ایران؛ صدای پای کی روش می‌آید

به نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال قصد ندارد قرارداد دراگان اسکوچیچ را تمدید کند و به دنبال سرمربی جدید و بزرگتری برای بازی‌های دشوار مرحله بعدی است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، قرارداد اسکوچیچ با تیم ملی به صورت مرحله به مرحله بسته شده و مرحله نخست آن پس از پایان مرحله ابتدایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ بود که اسکوچیچ موفق شد به سلامت تیم ملی را از این مرحله عبور دهد.

در حالی که اسکوچیچ پس از پایان مسابقات تیم ملی اعلام کرد هنوز با فدراسیون فوتبال قرارداد دارد، اما عزیزی خادم در چندین مصاحبه اعلام کرد که قرارداد سرمربی کروات تیم ملی به پایان رسیده و مشخص نیست که قرارداد او تمدید می‌شود یا خیر. رئیس فدراسیون تصمیم درباره تمدید یا عدم تمدید را منوط به نظر اعضای هیئت رئیسه کرده است. این اظهار نظر عزیزی خادم آن هم پس از موفقیت تیم ملی که همه انتظار داشتند او تمدید قرارداد اسکوچیچ را تایید کند، باعث شد همه جدایی او را قطعی بدانند.

گفته می‌شود جدی ترین گزینه فدراسیون برای جانشینی اسکوچیچ، کی روش سرمربی پیشین و موفق تیم ملی فوتبال است. احتمالا عزیزی خادم می‌خواهد با استفاده از محبوبیت و تجربه کی روش در کشورمان، هم شانس صعود ایران به جام جهانی را بالاتر ببرد و هم وجهه خودش را در بین مردم جامعه بهتر کند.

بیشتر بخوانید:
امروز برای بازگشت کارلوس کی روش در فدراسیون فوتبال تصمیم‌گیری می شود
کی روش دوباره سرمربی تیم ملی ایران می شود؟
کی روش و برانکو علیه فوتبال ایران

انتهای پیام /