حمله شدیداللحن فتح‌الله‌زاده به وزارت ورزش و رئیس جمهور: به زندان می‌روم اما همه چیز را می‌گویم

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: از کدام کار روحانی برای استقلال تشکر کنیم؟

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، علی فتح الله زاده، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال اظهار داشت: واقعیت این است وقتی می‌گفتند آقای وزیر می‌خواهد استقلال را نابود کند، به مخیله کسی نمی‌گنجید که واقعاً چنین باشد! که وزیر یک مملکت اینقدر سطح فکری پایین داشته باشد تا برای موفقیت تیم محبوبش، رقیب آن را تخریب کند! این شیوه یکی از سطح پایین ترین روش‎ها در بحث هواداری است که حتی در پایین‌ترین رده ، یعنی آنهایی که برای طرفداران تیم رقیب شان کری می‌خوانند هم راضی نمی‌شوند با ناجوانمردی، رفتارهایی را در قبال تیم رقیب شان انجام بدهند که منجر به تخریب آن می‌شود.

وی ادامه داد: رفتارهایی که از سوی وزارت ورزش طی این سال‌ها در قبال باشگاه استقلال انجام شده در تاریخ ورزش کشور ما بی نظیر است. تا به حال دیده نشده و تا ابد هم دیده نخواهد شد. دلیلش هم هویداست! چطور ممکن است ظرف شش، هفت سال ۶۰، ۷۰ نفر در این باشگاه پست بگیرند و از آن برکنار شده یا خودشان کناره گیری کنند؟ این یعنی ما هیچ تخصصی در زمینه انتخاب مدیر نداریم و این قدر افراد را جابجا می‎ کنیم تا در نهایت به فرد درست برسیم! ولی من می‌گویم این راهش نیست.

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال ادامه داد: اگر این مسائل را به آقای روحانی بگویید با این که پنج سال است هوادار ما ضجه می‌زند که یک نفر به داد تیمش برسد، حتما باز هم می‌گوید من چیزی در این باره نشنیدم! این موضوع درباره آقای روحانی مسبوق به سابقه است. مثل آن روزی که صبح بیدار شده بود و فهمید بنزین گران شده! بعد پشت میکروفون رفت و گفت: من خبر نداشتم و امروز شنیدم! آخر مگر می‌شود کسی وزیر ورزش را در قبال این همه رفتارهای یکسویه سین جیم نکند؟ من از امروز ایستاده‌ام. پای کار هستم. حتی اگر به زندان بروم.

بیشتر بخوانید:
ماجدی: امیدوارم هیئت مدیره آرامش را به استقلال برگرداند
غیبت آصفی در جلسه هیئت مدیره استقلال
کاظم اولیایی: آتش اختلاف‌ها در استقلال باید خاموش شود
خروجی اولین جلسه هیات مدیره جدید استقلال
قول مجیدی به استقلالی‌ها در آستانه دیدار با تیم ژنرال؛ گل‌گهر را ببرید 2 برابر پاداش می‌دهم

انتهای پیام/