واکنش مددی به مجیدی: اگر به حرف زدن باشد، من هم حرف برای گفتن زیاد دارم

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران گفت: با وجود مخالفت برخی‌ها، گفتم تا آخر مجیدی را حمایت می‌کنم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال تهران اظهار داشت: از بی انصافی آقای مجیدی تعجب می‌کنم. همه ما عضو خانواده بزرگ استقلال هستیم و برای اعتلای آن تلاش می‌کنیم. مجیدی بداند هیچ کس بزرگتر از استقلال نیست. با وجود اینکه آمدن گابریل پین به ایران در تضاد با قوانین داخلی است، اما با تمهیداتی تلاش کردم تا قرارداد سال بعد را برای ایشان تنظیم کنیم. در بحث قرارداد خارجی، منافع ملی و باشگاه استقلال برای من از همه چیز مهم‌تر است و من زیر بار مسائل خلاف قانون مثل پرداخت مالیات از سوی باشگاه، حق ایجنت و … نمی‌روم. 

وی ادامه داد: هیچ کس حق ندارد دیگری را ناعادلانه قضاوت کند. رفتارهای آقای مجیدی ناپایدار و بی ثبات است و باید این رویه اصلاح شود. مجیدی همه را مورد عتاب و توهین قرار می‌دهد، در حالی که ایشان در جایگاهی که قرار دارد، باید مراقب رفتارهایش باشد. آقای مجیدی توهم توطئه را کنار بگذارد و فکر تیم باشد. با توهین و سفسطه به هیچ تیمی امتیاز نمی دهند و ایشان برای توجیه نتایج تیم راه دیگری غیر از توهین و تهمت را برگزیند. 

مددی افزود: وارث ناکارآمدی‌ها و بدهی‌های گذشته بوده‌ام. چاه بدهی‌های استقلال طویل و عمیق بوده و تنها حاصل بمب‌های مدیران گذشته، خرابی و ویرانی برای استقلال بوده است. برخی مدیران گذشته به خود زحمت پرداخت جزئی‌ترین هزینه‌ها را هم نداده‌اند و این هزینه‌ها با شکایت طرف مقابل، الان چندین 10 برابر شده است. اشکال من این است که بدون هیاهو کارم را می‌کنم و حاشیه ندارم.

وی درباره مشکلات مرادمند گفت: مرادمند 57 درصد از قراردادش را دریافت کرده است. مظاهری بدون احتساب رای کمیته انضباطی باشگاه، بیش از 55 درصد دریافتی از قرارداد قابل توجهش داشته است. اسماعیلی فارغ از پولی که از مشاور محترم هیات مدیره پیش از فصل گرفته‌اند، 37 درصد قراردادش را هم گرفته است. در صورت لزوم، لیست کامل رقم قرارداد و پرداختی به بازیکنان منتشر خواهد شد تا مردم و هواداران قضاوت کنند. میلیچ به همراه وکیل اش قرارداد ترکمانچای را به استقلال پیشنهاد داده و قرارداد قبلی را به قرارداد پیشنهادیش ربط داده و شک ندارم چون دست به نوتیسش عالی است، اگر قراردادش امضا شود، خسارت میلیون دلاری برای استقلال رقم می‌خورد. من زیر بار چنین چیزی نمی‌روم. حتی یکی از اعضای هیات مدیره هم بر ترکمانچای بودن قرارداد پیشنهادی میلیچ صحه گذاشت. دلیل اصرار عده‌ای به تمدید قرارداد میلیچ، نا آگاه بودنشان از قرارداد است. اخیرا هم گفته‌اند که پول MRI میلیچ را نداده‌ایم. خوب مگر شما فاکتوری ارائه دادید و ما پرداخت نکردیم؟ 

مددی در پایان گفت: روزی که فرهاد مجیدی را به عنوان سرمربی استقلال با وجود مخالفت برخی‌ها انتخاب کردم، گفتم تا آخر حمایتش می‌کنم و در اتاق من همیشه به روی او باز است. آقای مجیدی هروقت بخواهند می‌توانیم باهم بنشینیم و با صحبت، سوتفاهمات و مشکلات را برطرف کنیم. مطمئنا فضای اینستاگرام جای خوبی برای حل مشکلات نیست و اگر به حرف زدن باشد، من هم حرف برای گفتن زیاد دارم. 

بیشتر بخوانید:
بلاتکلیفی ۹ بازیکن حریف عربستانی استقلال
بلبلی: به هر حال باید به استقلال برگردم
حرف‌های تلخ ستاره استقلال که حکم جلبش صادر شد
وضعیت نامشخص 6 بازیکن استقلال!
گزارش تمرین استقلال| شعار هواداران علیه مددی
شرایط اسفناک باشگاه استقلال از زبان فرهاد مجیدی

انتهای پیام/