حمله دوباره اسماعیلی به مددی؛ آقای مددی می‌خواهی برایت کف بزنیم؟

این حرف های مددی کاملا غلط است و همیشه با احتساب تصورات خود میخواهد چهره حق به جانب بگیرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، فرشید اسماعیلی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران گفت: این حرف های مددی کاملا غلط است و همیشه با احتساب تصورات خود میخواهد چهره حق به جانب بگیرد. در یک شرایط ناعادلانه که خود هیات مدیره محترم هم در مورد اعتراض به حق من به مددی آن را تایید واصلاح کردند، در نهایت جریمه ١٦٪؜ را مددی وکمیته انضباطی به من تحمیل کردند و من فقط برای بازگشت به تیم و تمرینات سکوت کردم.

وی افزود: واقعا اگر قرار به صحبت در مورد تمام ماجراست بهتر است که ایشان منصفانه حرف برند. پنهان شدن پشت میکروفون ها و نیامدن سر تمرینات راه مناسبی برای جوابگویی نیست، همانطور که در دفتر ایشان باز است، همه بازیکنان هم از آمدن ایشان به تمرینات استقبال می کنند. در مورد انتشار قرارداد ها هیچ مشکلی نداریم و استقبال می کنیم.

اسماعیلی در پایان گفت: اقای مددی شما که در مورد دریافتی های من صحبت می کنید هنوز جواب نامه یک ماه قبل من را ندادید و درخواست من را به ذیحساب حواله داده اید. از اینکه قرارداد من و دریافتی ام را نشان دهید ترسی ندارم ولی من هم مدارکی دارم که نشان می دهد شما عوام فریبی می کنید و من چنین دریافتی نداشتم و شما به طور واضح اذعان می کنید که در تعهدات خود کوتاهی کردید و مهم تر از همه اینکه اگر از ابتدای فصل به خاطر همان اتفاقاتی که حتما خاطرتان هست تا امروز سکوت کردم و کوتاه آمدم به خاطر تیمم و طرفداران بوده ولی شما رفتار متفاوتی داشتید و حالا طلبکار هم هستید.

بیشتر بخوانید:
گزارش تمرین استقلال | اعتصاب فرشید اسماعیلی
احتمال بازگشت زودتر از موعد فرشید اسماعیلی به تمرینات
بیک زاده: فرشید اسماعیلی هم می توانست به تیم ملی دعوت شود

انتهای پیام /