افشاگری وکیل طلبکار بازیکن استقلال: مرادمند به لطف ما از آسیا محروم نشد!

وکیل طلبکار بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: به حرمت تقاضای آقایان فرزاد و فرهاد مجیدی مهلت دادیم تا بازی استقلال مقابل پدیده برگزار شود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، پارسا، وکیل طلبکار بازیکن تیم فوتبال استقلال افشا کرد: به لطف ما مرادمند از باشگاه‌های آسیا محروم نشد! شخصیت حقیقی و حقوقی مرادمند کاملاً برای ما محترم ولی قانون برای همه یکسان است و به خاطر عدم پرداخت مطالبات حکم جلب گرفتیم. موکل بنده بنا بر دلایلی نمی‌خواهد نامش در رسانه‌ها مطرح شود. ما قبل از حضور استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان، حکم جلب مرادمند را گرفته بودیم ولی با توجه به اینکه آن مسابقات را با نگاه ملی می‌نگریستیم، اجازه دادیم او همراه تیم عازم جده شود.

بازیکن استقلال قبل از عزیمت تیم به عربستان ممنوع الخروج بود اما با حسن نیت ما توانست عازم این مسابقات شود. امروز (دوشنبه) برای جلب مرادمند به هتل محل برپایی اردوی تیم استقلال مراجعه کردیم و کارمان هم دقیقاً قانونی بود ولی به حرمت تقاضای آقایان فرزاد و فرهاد مجیدی مهلت دادیم تا بازی استقلال مقابل پدیده برگزار شود و بلافاصله پس از آن این پرونده باید یا به طور کامل حل و فصل شود و یا اینکه مراتب قانونی آن جلو برود.

بیشتر بخوانید:
استقلال درصورت نصب تبلیغات روی سکوهای ورزشگاه آزادی بازی نمی کند
مددی: هزينه رسيدگی به پرونده استراماچونی در CAS پرداخت شد
طلبکاران با حکم جلب در اردوی باشگاه استقلال
آرش رضاوند دربی استقلال و پرسپولیس را از دست داد
رضاوند: ۱۰ نفره شدن الشرطه کار استقلال را سخت کرد

انتهای پیام/