نوازی: چون پایین جدولی هستیم برایمان داور خوب و برنامه ریزی خوب ندارند

مربی تیم فوتبال شهرخودرو مشهد گفت: اگر بالای جدول بودیم چنین اتفاقاتی نمی‌افتاد بلکه برای ما داور خوب می‌گذاشتند و برنامه‌ریزی خوبی هم می‌کردند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، محمد نوازی، مربی تیم فوتبال شهرخودرو مشهد پس از شکست یک بر صفر پدیده مقابل استقلال در دیدار معوقه هفته بیست و یکم لیگ برتر در نشست خبری اظهار داشت: بازی بدی نبود و به تیم استقلال تبریک می گویم. داور کاری کرد که سه امتیاز نصیب حریف شد.از داوری راضی نبودیم فکر می‌کنیم یک توپ هم صددرصد به دست دفاع استقلال برخورد کرد اما این صحنه را نادیده گرفت. خیلی از خطاهای 50-50 را هم به سود حریف سوت می‌زد. امروز نشست خبری آقای رئیسی در این مجموعه برگزار شد مگر این مسائل هماهنگ نشده بود؟ یعنی فوتبال و کارهای سیاسی ارزشی ندارد به هرحال باید یکی از آنها را لغو می‌کردند با توجه به برگزاری نشست خبری آقای رئیسی در سالن 12 هزار نفری به برق ورزشگاه فشار آمد و این اتفاق افتاد اما باید جور دیگری هماهنگ می‌کردند.

وی ادامه داد: برای فدراسیون فوتبال متأسف هستم هم برنامه زمان بازی را عوض کردند که ما یک تا 2 ساعت قبل از شروع مسابقه آن را فهمیدیم و همین اتفاقات افتاد. تغییر زمان بازی در روند استراحت بازیکنان تأثیرگذار بود مگر نمی‌دانستند امروز در این مجموعه بازی و برنامه است؟ نمی‌توانستند آنها را تغییر بدهند. این مسائل به خاطر اهمیت ندادن به تیم های پایین جدولی است. اگر بالای جدول بودیم چنین اتفاقاتی نمی‌افتاد بلکه برای ما داور خوب می‌گذاشتند و برنامه‌ریزی خوبی هم می‌کردند.

بیشتر بخوانید:
نامداری: با صحبت درباره مشکلات مدیریتی استقلال کامم را تلخ نکنید
مجیدی: علی نژاد از جایگاهش سواستفاده نکند
حسینی: بازیکنان جوان استقلال قرض ۲-۳ میلیونی برای حل مشکلات‌شان هستند!
معاون ورزشگاه آزادی: تبلیغات توسط سازمان لیگ نصب شده بود/اصلاً تبلیغات برای ما نیست!
لحظه به لحظه با لیگ برتر فوتبال ایران| استقلال – پدیده

انتهای پیام/