دو شرط عجیب استقلال در پیش نویس قرارداد گابریل پین

فرهاد مجیدی در آخرین مصاحبه خود علیه مدیریت باشگاه استقلال صحبت های عجیبی را مطرح کرد و مدعی شد در قراردادی که برای پین ارسال شده بندی وجود دارد که او نمی تواند بابت پرداخت نشدن مطالباتش به فیفا شکایت کند.

 به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مددی اما در جواب مصاحبه مجیدی گفته بود در ارسال پيش قرارداد گابريله پين از وكلای با تجربه استفاده كرده ولی حالا پیگیری ها نشان می دهد در پیش نویس قرارداد مربی ایتالیایی شروط عجیب دیگری هم وجود دارد، مثل اينكه مربی حتی یک سال بعد از اتمام قراداد هم نمی تواند عليه مدیریت باشگاه استقلال مصاحبه كند و در صورت رخ دادن چنین اتفاقی استقلال می تواند به دادگاه CAS شكایت و ادعای خسارت كند.

این موضوع اگرچه غیر حرفه ای نیست اما به نظر می رسد دلیل گنجاندن چنین بندی این است مدیران استقلال به خوبی می دانند نمی توانند سر موعد مقرر قرارداد پین را پرداخت کنند و به همین دلیل هم می خواهند هرطور که شده از تنش های احتمالی جلوگیری کنند.

شنیدیم در پیش نویس قرارداد پین بند دیگری وجود دارد که در آن آمده استقلال می تواند هر زمان که خواست قرارداد او را در میانه راه فسخ کند، بدون اینکه این مربی ایتالیایی حق شکایت داشته باشد و باشگاه مجبور به پرداخت خسارت بشود.

بیشتر بخوانید:
واکنش رسمی گابریل پین به حضور در استقلال !
گابریل پین بعد از صدور ویزا به ایران می آید
گابریل پین: برای هواداران فوق العاده استقلال آرزوی موفقیت می کنم

انتهای پیام /