مشکل اصلی بازیکنان استقلال با مددی چیست؟

یکی از مسائلی که باعث شده رقم مورد مطالبه بازیکنان از باشگاه با رقمی که مددی به آن اعتقاد دارد، تفاوت داشته باشد جریمه هایی است که مدیرعامل برای نفرات در نظر گرفته است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، بازیکنان استقلال امسال درصد دریافتی مشخصی ندارند و اتحاد در پرداختی ها از سوی باشگاه حفظ نشده است. در حال حاضر بازیکنان از 25 تا 70 درصد مبالغ قراردادهایشان را به صورت متغیر دریافت کردند اما این موضوع موجب ناراحتی شان است.

یکی از مسائلی که باعث شده رقم مورد مطالبه بازیکنان از باشگاه با رقمی که مددی به آن اعتقاد دارد، تفاوت داشته باشد جریمه هایی است که مدیرعامل برای نفرات در نظر گرفته است. مصاحبه هایی که بازیکنان از ابتدای فصل علیه مشکلات مالی انجام دادند، غیبت در تمرینات، تاخیر در ورود مرخصی ها، رعایت نکردن برخی مسائل باشگاه از جمله دلایلی است که مددی اقدام به جریمه سنگین برای بازیکنان کرده و با استناد به بندی در قرارداد هرکدام را منطقی می داند.

این مساله موجب ناراحتی نفرات استقلالی شده و به همین خاطر برخی بازیکنان حتی به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال هم شکایت کردند و خواهان تعیین تکلیف وضعیت قراردادی شان شده اند.

بیشتر بخوانید:
اولین خبرها از جلسه حساس مجمع استقلال: مددی مدیرعامل آبی‌پوشان باقی ماند
تغییرات گسترده در هیات مدیره استقلال /احتمال ابقای مددی در مجمع فردا
مرادمند: آقای مددی! اصلاً چک شما را قبول نداشتند و من چک دادم

انتهای پیام /