داورزنی: آلکنو باید پاسخگو باشد اما من عذرخواهی می کنم

محمدرضا داورزنی در خصوص نتایج تیم ملی والیبال کشورمان اظهار داشت: قبل از هر چیز احترام می‌گذارم به احساسات پاک مردم شریف ایران نسبت به والیبال.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال گفت: استراتژی که فدراسیون برای حضور در المپیک به کار برد، برای این بود که بتواند به یک ترکیب مناسب برسد و باعث شود که مردم از تیم ملی خود در مسابقات لیگ ملت ها بازی خوب ببینند اما متاسفانه از عهده این کار بر نیامدیم. من از همه مردم عذرخواهی می‌کنم و قول می‌دهم که تلاش خود را تا فرصت باقی مانده به المپیک انجام دهیم تا نقاط ضعفی که مردم در جریان مسابقات لیگ جهانی شاهدش بودند را برطرف کنیم.

وی افزود: سعی می‌کنیم ترکیب نهایی تیم ملی را در هفته آتی اعلام کنیم. این موضوع به وضعیت سلامتی بازیکنان بستگی دارد چون به هر حال بازیکنی مثل جواد کریمی که آسیب دیدگی داشت و از زمانی که تیم رفته بود در حال درمان است و بازیکنان دیگری هم که در تهران مشغول تمرین هستند.

داورزنی همچنین از تشکیل یک کمیته تعیین وضعیت برای بررسی مجموعه توانمندی تیم هایی که می‌خواهند در لیگ برتر حضور داشته باشند، خبر داد.

بیشتر بخوانید:
داورزنی: حمایت از مجموعه ورزش باید به عزم ملی تبدیل شود
آتش بازی شهرداری ارومیه مقابل چشمان داورزنی
داورزنی: تعطیلی لیگ ملت ها به نفع والیبال نیست

انتهای پیام/