خطیبی: تا پایان فصل ترکیب متفاوتی خواهیم داشت

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: به دلیل مصدومیت‌های بازیکنان‌مان هیچ‌گاه تیم کامل خود را در اختیار نداشتیم که این مسئله کمی به تراکتور آسیب زد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، رسول خطیبی درباره دیدار فردا مقابل پدیده ، اظهار داشت:  ما بعد از لیگ فهرمانان آسیا، به دلیل مصدومیت‌های بازیکنان‌مان هیچ‌گاه تیم کامل خود را در اختیار نداشتیم که این مسئله کمی به تراکتور آسیب زد. 

وی با اشاره به غایبان تراکتور در دیدار مقابل پدیده، خاطرنشان کرد: مهدی تیکدری به خاطر کارت قرمزی که در دیدار سوپر جام گرفت، محروم است و پیمان بابایی، محمدرضا خانزاده و محمد مسلمی‌پور نیز مصدوم هستند و در دیدار مقابل پدیده غایب خواهند بود. 

سرمربی تیم فوتبال تراکتور یادآور شد: در دیدار مقابل پدیده و دیدارهای باقی مانده تا پایان فصل، ترکیب متفاوتی خواهیم داشت. چند نفر از بازیکنان امید به تیم بزرگ اضافه شده‌اند که در ادامه از آنها بیشتر استفاده خواهیم کرد. به این بازیکنان اگر میدان داده شود، قطعاً صاحب تجربه خواهند شد و در فصل آینده می‌توانند به تراکتور کمک کنند. 

خطیبی ادامه داد: قطعاً فردا از این بازیکنان جوان استفاده خواهیم کرد. ممکن است به‌خاطر میدان دادن به بازیکنان جوان، تاوان بدهیم اما بالاخره باید این جوانان نیز فرصت پیدا کنند تا به تجربه کافی برسند. بدانید که چند نفر از این بازیکنان آینده فوتبال آذربایجان هستند و قطعاً به بازیکنان مفیدی برای تراکتور و حتی تیم ملی تبدیل خواهند شد.

بیشتر بخوانید:
شکوری: صحبت های خطیبی فرار از واقعیت است/ تیمی که قوی باشد فرافکنی نمی…
جوابیه باشگاه پرسپولیس: کاش فقط بازی را می باختید آقای خطیبی!
رسول خطیبی: تاوان خصوصی بودن و شهرستانی بودن‌مان را می‌دهیم

انتهای پیام /