مومنی: مجیدی بهترین تاکتیک را انتخاب کرد/ استقلال نیاز به بازسازی دارد

استقلال اجازه نمی‌داد از فضای پشت سر مدافعان استفاده شود. تنها موقعیت گل حریف همان اوایل بازی بود که توسط بازیکنان استقلال دفع شد. در کل استقلال مشکل و نیاز به بازسازی دارد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، محمد مومنی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال بازی و توپ را به گل‌گهر داد و مترصد این بود که ازموقعیت‌های خودش نهایت استفاده را ببرد که یکی از این روش‌ها استفاده از ضربات ایستگاهی بود اما مشخص است که استقلال تمرین خوبی نداشته و سازمان تاکتیکی این تیم منسجم نیست. این بهترین تدبیر تاکتیکی بود که مجیدی انتخاب کرد. او جنگ اصلی را به وسط زمین برد که باعث می‌شد حریف پاس رو به عقب بدهد و استقلال با این روش برنده بود. درنبردهای هوایی هم اگرچه گل‌گهر موفقیت‌هایی داشت اما خدشه‌ای به استقلال وارد نکرد.

وی افزود: استقلال اجازه نمی‌داد از فضای پشت سر مدافعان استفاده شود. تنها موقعیت گل حریف همان اوایل بازی بود که توسط بازیکنان استقلال دفع شد. در کل استقلال مشکل و نیاز به بازسازی دارد. استقلال الان امید بیشتری به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا پیدا کرده و اگر روند امتیاز گیری خودش را حفظ کند و از طرفی تیم‌های بالاتر هم امتیاز از دست بدهند می‌تواند به حضور در رتبه‌های بالاتر هم فکر کند.

بیشتر بخوایند:
مومنی: استقلال به فکر جایگزین قایدی باشد
مومنی: مددی باید زودتر کنار برود آینده/ حق با مجیدی است
محمد مومنی: مددی چنین جسارتی ندارد که یک تنه مقابل هیات مدیره قرار گیرد

انتهای پیام /