پاداش ۶ برابری فرهاد مجیدی به استقلالی ها جای باشگاه!

سرمربی استقلال بر حسب قولی که به اعضای تیمش داده بود، مبلغ ۲۰ میلیون تومان به هر یک از اعضای تیم به عنوان پاداش برد برابر گل‌گهر به صورت نقدی از حساب شخصی خود پرداخت نمود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، برد برابر امیر قلعه نویی به عنوان پر افتخارترین سرمربی لیگ برتر ارزشمند است اما اختلاف نظرهای او و مجیدی از گذشته باعث شد این بازی برای فرهاد اهمیت بیشتری داشته باشد. اهمیت این بازی به قدری برای فرهاد زیاد بود که قبل از بازی قول پاداش ۲۰ میلیون تومانی به بازیکنانش داد. حالا این رقم را در تعداد بازیکنان ضرب کنید. قرار گرفتن ۲۰ نفر در لیست استقلال یعنی فرهاد حدود ۴۰۰ ملیون تومان پاداش داده و حتی اگر به ذخیره ها نصف بازیکنان اصلی پرداخت کرده باشد این رقم از ۳۰۰ میلیون تومان عبور می کند. تازه بازیکنانی مثل وریا غفوری هم که مصدوم بودند شاید از مجیدی پاداش بگیرند و این رقم بالاتر هم برود.

مجیدی در حالی این رقم را در نظر گرفته که مدیران باشگاه برای صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا فقط ۵۰۰ میلیون تومان به کل اعضای تیم از جمله کادر فنی و تدارکات پرداخت کردند.

پیش از شروع تمرین روز شنبه تیم فوتبال استقلال، فرهاد مجیدی سرمربی استقلال بر حسب قولی که به اعضای تیمش داده بود، مبلغ ۲۰ میلیون تومان به هر یک از اعضای تیم به عنوان پاداش برد برابر گل‌گهر به صورت نقدی از حساب شخصی خود پرداخت نمود.

بیشتر بخوانید:
مربی استقلال حق حضور در رختکن را هم ندارد
حمله فرهاد مجیدی به رکورد استراماچونی
مطالبات استقلالی ها پرداخت می‌شود
خروج مظاهری از دایره تفکرات فرهاد مجیدی/ رشید جایی در ترکیب استقلال ندارد

انتهای پیام/