ماموریت ویژه یحیی به مدیران پرسپولیس

مدیران باشگاه پرسپولیس در وحله اول سعی خواهند کرد تا با تمدید قرارداد ستاره‌های خود اولین گام و مهم‌ترین گام را در نقل و انتقالات محکم بردارند، زیرا حفظ شاکله اصلی تیم پرسپولیس یکی از عوامل موفقیت این تیم در چند سال اخیر بوده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، در این بین پرسپولیسی‌ها برای تمدید قرارداد دو ستاره خود در این روزها به مشکل خورده‌اند. سرخپوشان که در نیم فصل برای تقویت خط حمله خود شهریار مغانلو را از باشگاه سانتاکلارا به صورت قرضی جذب کرده‌اند، حالا برای دائمی کردن قرارداد این بازیکن به مشکل بزرگی برخورد کرده‌اند.

باشگاه سانتاکلارا برای صدور رضایت نامه دائمی مغانلو مبلغ بسیار بالایی را درخواست کرده است، مبلغی که به گفته سخنگوی باشگاه پرسپولیس رکورد گران ترین رقم رضایت نامه در داخل ایران را خواهد شکست. البته پرسپولیس برای اخذ رضایت نامه مغانلو باید با چند باشگاه ایرانی متمول هم به رقابت بپردازد!

دومین بازیکنی که باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد او به زحمت افتاده است کسی نیست جز محمد حسین کنعانی زادگان، این مدافع که با درخشش خود در ترکیب پرسپولیس و تیم ملی نگاه مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است، پیشنهادات اقوا کننده‌ای را از لیگ ستارگان قطر دریافت کرده و احتمالا در پایان فصل به این لیگ خواهد رفت.

بیشتر بخوانید:
تلاش باشگاه پرسپولیس برای فرار از محکومیت 25 میلیارد تومانی
۷۲ ساعت تا اجرای رای کالدرون علیه پرسپولیس
آخرین وضعیت مصدومان گل‌گهر برای دیدار مقابل پرسپولیس

انتهای پیام /