یورو2021/جمهوری چک ۲ – ۰ هلند / شوک اول به یورو ۲۰۲۰ با حذف لاله های نارنجی + فیلم

در ادامه رقابت های یورو2021 در مرحله یک هشتم نهایی دو تیم فوتبال هلند و جمهوری چک امشب با یکدیگر دیدار داشتند .

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، در ادامه رقابت های یورو2021 در مرحله یک هشتم نهایی دو تیم فوتبال هلند و جمهوری چک امشب با یکدیگر دیدار داشتند

سوت اغاز این دیدار در ساعت 20:30 زده شد .

تیم‌ملی هلند با شکست برابر چک از رقابت های قهرمانی اروپا حذف شد.

رقابت های یورو 2021 امشب در ادامه مسابقات دور حذفی شاهد برگزاری دیدار تیم‌های ملی فوتبال جمهوری چک و هلند بود ، دیداری که بر خلاف پیش بینی ها در نهایت با برد جمهوری چک و حذف تیم‌ملی هلند از رقابت های قهرمانی اروپا همراه شد.

بازی در نیمه نخست همان طور که انتظار می رفت با حملات سهمگین هلندی ها همراه شد ، آن ها تلاش می کردند تا از تمام توان ممکن برای توپ ریختن روی دروازه چک بهره ببرند با این حال در باز کردن دروازه حریفی که کاملا دفاعی به زمین آمده بود ناکام بودند و با وجود ساختن چند موقعیت خطرناک در نهایت در نیمه نخست برابر حریف سرسختشان به تساوی بدون گل رضایت دادند .

بازی در نیمه دوم اما کاملا متفاوت دنبال شد ، چکی ها با وجود دفاع تمام قد ضد حملات خوبی هم روی دروازه هلند ترتیب می دادند ، این نوع بازی آن ها سرانجام در دقیقه ۵۵ دلیخت که ستون دفاعی هلند محسوب می شد را به اشتباه وا داشت تا با خطایی کاملا ناشیانه از زمین اخراج شود و اوضاع تیمش را برهم بریزد ، در ادامه هلند چند موقعیت نصفه و نیمه ایجاد کرد اما سرانجام این تیم ملی فوتبال چک بود که در دقیقه ۶۸ به گل رسید. تعویض های اشتباه و بازی نه چندان خوب هلندی ها در ادامه کار را برای آن ها سخت تر هم کرد و بار دیگر دروازه این تیم در دقیقه ۸۰ توسط شیک باز شد.

بازی در ادامه با کنترل چکی ها دنبال شد و هلندی ها که کاملا خود باخته شده بودند حملات بی ثمری را انجام دادند ، حملاتی که حتی در ۶ دقیقه وقت اضافه هم به نتیجه نرسید تا در نهایت تیم‌ملی جمهوری چک به مرحله بعد راه یابد.

بیشتر بخوانید :

یورو2021/ایتالیا0-0اتریش + فیلم
یورو2021/ولز 0 – دانمارک 4|کیائر و یاران مقتدرانه به یک چهارم یورو رسیدند +…
برنامه اولین روز از دور یک هشتم نهایی یورو 2021

انتهای پیام/