نکونام: می توانستیم با 2 گل سپاهان را ببریم/برنامه لیگ برای ما سخت و فشرده است

سرمربی تیم فولاد خوزستان از تساوی مقابل تیم فوتبال سپاهان رضایت نداشت.


به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، جواد نکونام، سرمربی فولاد خوزستان  در کنفرانس خبری پس از بازی مقابل سپاهان اصفهان اظهار کرد: با یکی از بهترین تیم‌های چند سال اخیر ایران بازی داشتیم که در این ۴ سال جزء تیم‌های اول یا دوم ایران بوده اند. بازیکنان این تیم چندین سال است که در کنار هم بازی می‌کنند و این شرایط را برای ما سخت کرده بود.

او ادامه داد: توانستیم بازی را کنترل کنیم. می‌دانستیم که به خاطر گرمای هوا آن‌ها می‌خواهند که حفظ توپ کنند و پاس بدهند؛ ما هم گذاشتیم که این کار را بکنند، اما موقعیتی به حریف ندادیم. در نیمه اول اگر دقت می‌کردیم می‌توانستیم ۲ گل بزنیم. در نیمه دوم هم یک توپ به تیرک زدیم و ۲ موقعیت دیگر هم داشتیم. تیم سپاهان یک موقعیت سر روی غفلت ما در یک ضربه ایستگاهی داشت که دروازه بان آن را دفع کرد. در مجموع فکر می‌کنم می‌توانستیم بازی را ببریم. البته ما امروز ۴۰ درصد تیممان را در اختیار داشتیم. صابر حردانی، ایوب، جلال، شیمبا، بدرقه، موسوی، عارف آقاسی، شروین بزرگ، غلامپور، فروزان و ابراهیمی را نداشتیم. من امروز کاملا دستم بسته بود.

شرایط ما در مقابل سپاهان کاملا نابرابر بود

نکونام ادامه داد: شرایط کاملا نابرابر بود. مقابل تیمی چون سپاهان باید تمام نیروی خودت را داشته باشی تا بتوانی خوب بازی کنی. سپاهان بهترین خط حمله را دارد؛ اما ما این تیم را کنترل کردیم و علاوه بر آن به آن‌ها ضربه زده و توانستیم به دروازه این تیم برسیم. متاسفانه با بدشانسی موقعیت هایمان به گل تبدیل نشدند تا ۳ امتیاز را با یک امتیاز عوض کنیم.

سرمربی فولاد افزود: ساعت بازی امروز را عوض کردند؛ حتی ما را قابل ندانستند که به باشگاه یک نامه بزنند که می‌خواهیم ساعت بازی را نیم ساعت جا به جا کنیم. ما یک بازی عقب افتاده داشتیم، اما تیم ما را کشتند! باید ۴ روز دیگر با مس رفسنجانی بازی کنیم که ۲ روز قبل بازی کرده است و بعد از آن نیز باید بعد از ۳ روز با پرسپولیس بازی کنیم. تیم فولاد امسال بدترین برنامه را دارد. سال گذشته تیم‌هایی بودند که ۶ تا بازی عقب افتاده داشتند و با ناراحتی هر ۵-۶ روز یک بار بازی می‌کردند.

برنامه لیگ برای ما خیلی سخت است

نکونام ادامه داد: بازیکن مبتلا به کرونا داریم و در گرمای ۵۰ درجه باید تمرین می کنیم. همین تیم سپاهان اگر می‌تواند بیاید این جا تمرین کند. کسی نمی‌تواند این جا تمرین کند، اما ما تمرین و بازی می‌کنیم. تیم من ۵ روز قبل این جا بازی کرده و امروز هم یک بازی دیگر انجام داده است و دوباره باید پس فردا برویم رفسنجان و سپس این جا با پرسپولیس و ماشین سازی بازی کنیم. خیلی برنامه سختی است. نکته‌ای که برایم جالب است این که همه باید راضی باشند غیر از فولاد! توجهی هم به اعتراضمان نمی‌کنند. این جا سر فولاد را راحت می‌برند و کسی هم چیزی نمی‌گوید؛ اما تیم‌های دیگر اگر اتفاقی برایشان بیفتد، ببینید چه کار‌هایی می‌کنند.

مربی فولاد افزود: تیم ما امروز بازی کرد و منصوریان در مجموع قضاوت خوبی داشت، اما نیازی نیست یک داور سوت‌هایی بزند که به تیم من ضربه بزند. امروز یک کرنر واضح برای ما اتفاق افتاد. داور اشتباه کرد و الان یک بازیکن من ۴ اخطاره شد و دوتایشان هم ۳ اخطاره! برای چه این اتفاق باید بیفتد. در یک صحنه‌هایی الکی یک سوت‌هایی زده شد که به تیم سپاهان کمک کرد.

دفاع ما امروز یک بازیکن 20 ساله بود

نکونام درباره غیبت بازیکنان اصلی خود گفت: اوضاع شیوع کرونا را در اهواز می‌دانید. یک بازیکن من بازی قبل دنده اش شکسته، ۴۰ دقیقه هم بازی کرده است. امروز سینا شاه عباسی را با ۲۰ سال در دفاع وسط استفاده کردم. باز هم می‌گویم که این بازیکن آینده فوتبال ایران است اگر قدرش را بدانند. برای من اسامی مهم نیست و هرکس آماده باشد بازی می‌کند. برای نبودن بازیکنانم هم گریه نمی‌کنم. مردانه با ۴۰ درصد توانمان مقابل سپاهان بازی خوبی انجام دادیم و اگر شانس و دقت بیشتری داشتیم، می‌توانستیم بازی را ببریم.

بیشتر بخوانید:
رسانه سعودی: حضور استقلال و فولاد در خاک عربستان در مرحله گروهی استثنا بود
چشم یحیی و پرسپولیس به ساق های فولادی
۵۹۰ روز شکست ناپذیری نکونام در فولاد آرنا

انتهای پیام/