کوپا آمریکا| توقف برزیل بدون نیمار / برد دلچسب پرو برابر ونزوئلا + فیلم

رقابت های کوپا آمریکا در مرحله مقدماتی بامداد امروز با انجام ۲ دیدار دنبال شد.
به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه
، رقابت های کوپا آمریکا بامداد امروز با برگزاری ۲ دیدار در گروه دوم این‌مسابقات پیگیری شد تا تکلیف تیم های راه یافته این گروه به مرحله بعد مشخص شود ، در نخستین این‌بازی ها که ساعت ۱ و ۳۰‌دقیقه انجام شد ، تیم‌های ملی فوتبال برزیل و اکوادور به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت این بتزی با نتیجه تساوی یک – یک به پایان رسید تا سلسائو بعد از ۳ برد متوالی در این مسابقات متوقف شود .
برزیلی ها که در این دیدار نیمار را در اختیار نداشتند ابتدا توسط میلیتائو در دقیقه ۳۷ به گل رسیدند اما در ادامه و دقیقه ۵۳ توسط منا گل تساوی را دریافت کردند، برزیل با این برد ۱۰ امتیازی شد و دور مقدماتی را با ۱۰ امتیاز به پایان رساند تا به عنوان صدرنشین راهی مرحله حذفی شود ، اکوادور هم با این تساوی ۳ امتیازی شد و در جایگاه چهارم این گروه باقی ماند تا دیگر تیم راه یافته به دور حذفی باشد.
دیگر دیدار این گروه هم‌میان تیم های فوتبال پرو و ونزوئلا انجام شد و در نهایت پرویی ها توانستند با شکست یک – صفر حریف ، ۷ امتیازی شوند و کارشان را با عنوان دومی این گروه به پایان برسانند ، ونزوئلا هم با این باخت ۲ امتیازی باقی ماند تا شانس صعود به نرحله بعدی را از دست بدهد. بدین ترتیب از این گروه تیم های ملی فوتبال برزیل ، پرو ، کلمبیا و اکوادور به دور حذفی صعود کردند.
رقابت های دور مقدماتی کوپا آمریکا بامداد فردا با برگزاری ۲ دیدار دیگر میان تیم های فوتبال آرژانتین بولیوی و اروگوئه پاراگوئه در گروه نخست این رقابت ها بسته می شود.

بیشتر بخوانید:
کوپا آمریکا| نتیجه و خلاصه بازی تیم های ملی شیلی و پاراگوئه
کوپا آمریکا| نتیجه و خلاصه بازی تیم های ملی بولیوی و اروگوئه
کوپا آمریکا/ برد ارزشمند آرژانتین و شیلی برابر حریفان
انتهای پیام /