قراردادهای بازیکنان باید شفاف شود!

هواداران مانند همه دنیا انتظار دارند رقم قرارداد بازیکنان را بدانند

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، اردلان آشتیانی در گفت وگو با سایت شبکه لحظه درخصوص شفاف سازی قرارداد بازیکنان فوتبال گفت:مثل همه جای دنیا واقعا همه هواداران و فوتبالدوستان و حتی بازیکنان انتظار دارند که قراردادها شفاف باشند و جامعه فوتبال بداند که بازیکنان با چه مبالغی وارد باشگاهها میشوند؛به نظر بنده این اتفاق در فوتبال ایران حالاحالاها اتفاق نمی‌افتد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد:بخشی به دلیل پنهان کاری مدیران و بخشی به دلیل مسائل مالیاتی است و در بعضی موارد به دلیل فضای رقابتی با سایر تیمها است.

آشتیانی در ادامه درخصوص دیدار فردای پرسپولیس و گل گهر گفت:تیم گل گهر امسال هزینه کرد و قلعه نویی موفقی است ولی نتایج لازم را بدست نیاورد.

وی در ادامه گفت:مطابق تمام تیمهای قلعه نویی تیم گل گهر هم به خوبی از کانالهای کناری و ارسال از جناحین استفاده میکند و بازیکنانی مثل گادوین منشا و یونس شاکری را در اختیار دارد و احمد زنده روح یکی از بازیکنان خوب این تیم است.

وی در ادامه گفت:گل محمدی به خوبی این تیم را آنالیز کرده است و میداند که نباید اجازه استفاده گل‌گهر در کناره ها را از این تیم بگیرد؛پرسپولیس پلن‌ها و تاکتیکی های متنوعی دارد پرسپولیس هم در تدارک حمله در جناحین خیلی خوب عمل میکند؛روی حرکات خلاقانه بازیکنان میانی مثل ترابی و عالیشاه؛استفاده بازی در عمق خط دفاعی و البته شوت زنی را در دستور کار قرار میدهد در مجموع شانس پرسپولیس برای برد بیشتر است.

وی درخصوص هجمه ای که اخیرا به پرسپولیس وارد شده است و به خصوص هواداران استقلال گفت:پیشکسوتان پرسپولیس همیشه یکپارچه بوده اند و همیشه حمایت کردند؛به نظر بنده این وحدت رویه در باشگاه استقلال وجود نداشته است.

پرسپولیس تیم بزرگی و دست نیافتنی شده است و به همین دلیل تیمها علیه این تیم گارد گرفته اند؛باید به این نکته واقف باشیم که بدنه و فندانسیون پرسپولیس بسیار محکم شده است و تنها مشکل درون خانوادگی میتواند یا انتخاب غلط میتواند به پرسپولیس ضربه بزند

بیشتر بخوانید :
صعود استقلال و پرسپولیس در تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان
لیگ قهرمانان آسیا و انتخابی جام جهانی با قوانین جدید فوتبالی برگزار می‌شود
چهره جنجالی پرسپولیس وارد فدراسیون فوتبال شد

انتهای پیام/