نتیجه و خلاصه بازی تراکتور 1 – 0 ذوب آهن/فیروز کریمی موتور تراکتور را روشن کرد+ فیلم

دو تیم فوتبال تراکتور و ذوب آهن در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، ترکیب تیم تراکتور:

محمدرضا اخباری
 ابوالفضل رزاق‌پور
میلاد فخرالدینی
 هادی محمدی
 میثم تیموری
 بهزاد سلامی
 اکبر ایمانی
سامان نریمان جهان
 محمد قنبری
مهدی تیکدری 
محمد عباس‌زاده


سرمربی: فیروز کریمی

ترکیب تیم ذوب آهن:


شهاب گردان
وحید محمدزاده
 سید عبدالله حسینی
فرشاد محمدی‌مهر
مسعود ابراهیم‌زاده
سینا اسدبیگی
 رضا محمودآبادی
 دانیال مومنی
مجتبی حق‌دوست
 میلاد جهانی
 دارکو بییدوف


سرمربی: مجتبی حسینی

شرح بازی:

نیمه اول:


تیم ذوب آهن که شروع خوبی در بازی امروز داشت با پنالتی دقیقه 12 به سود تراکتور غافلگیر شد؛ این پنالتی را گردان مهار کرد اما عباس زاده در ریباند ضربه دروازه حریف را باز کرد. بعد از این گل تراکتوری ها سعی در کنترل جریان بازی داشتند و خیلی به ایجاد موقعیت روی دروازه ذوب آهن تمایل نشان ندادند. در 15 دقیقه انتهایی نیمه، ذوب آهن تلاش خود را برای جبران بیشتر کرد اما چند موقعیت نصف و نیمه این تیم برای باز کردن دروازه تراکتور حاصلی در پی نداشت و شاگردان فیروز کریمی برنده راهی رختکن شدند.

نیمه دوم:


ذوب آهن نیمه دوم را تهاجمی آغاز کرد و چند موقعیت خود را در 15 دقیقه ابتدایی روی دروازه تراکتور شاهد بودیم. شاگردان حسینی با این وجود اما نتوانستند بازی را به تساوی بکشانند. در میانه های نیمه دوم سرمربیان دو تیم تغییراتشان در ترکیب تیم های خود را شروع کردند. با ورود نفرات جدید، شاهد تغییراتی در سبک بازی دو تیم بودیم. این تغییرات در نهایت به سود تراکتور به پایان رسید و شاگردان فیروز کریمی توانستند با کنترل بازی، سه امتیاز را مال خود کنند. البته ذوب آهن در 10 دقیقه پایانی کار موقعیت های خوبی برای گلزنی داشت اما درخشش اخباری مانع از باز شدن دروازه تراکتور شد.

دقایق حساس:

دقیقه 8: شوت سنگین بازیکن ذوب آهن از پشت محوطه جریمه را محمدرضا اخباری به صورت ناقص مهار کرد، دخالت به موقع مدافع تراکتور در دهانه دروازه اما مانع از استفاده مهاجمان حریف از ریباند شد.

دقیقه 37: شوت سنگین فرشاد محمدی مهر از روی ضربه آزاد با اختلاف از بالای دروازه تراکتور راهی اوت شد.

دقیقه 3+45: ارسال میلاد جهانی از سمت چپ در حالی که می رفت در دهانه دروازه به یک موقعیت خطرناک تبدیل شود، با مشت اخباری راهی کرنر شد.