انتظاری: عاجز بودن پرسپولیس از تامین منابع مالی بد است

وزارت ورزش صاحب تیم‌های استقلال پرسپولیس است و باید در این وضعیت حساس به آنها کمک کند. بازیکنان پرسپولیس در این شرایط سخت و حساس زحمت می‌کشند و توقع دریافت دستمزد خود را دارند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، سهراب انتظاری بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان تیم از جان و جوانی‌شان مایه می‌گذارند و در این شرایط که فقط پنج مسابقه تا کسب قهرمانی پیش رو دارند، از مدیریت باشگاه توقع دارند مشکلات‌شان را حل کند. امیدوارم هرچه سریع‌تر هم این اتفاق بیفتد زیرا فاصله زیادی تا کسب پنجمین قهرمانی که سبب شادی هواداران می‌شود، نمانده است.

وی افزود: وزارت ورزش صاحب تیم‌های استقلال پرسپولیس است و باید در این وضعیت حساس به آنها کمک کند. بازیکنان پرسپولیس در این شرایط سخت و حساس زحمت می‌کشند و توقع دریافت دستمزد خود را دارند. درست نیست به تلاش آنها اهمیت داده نشود. آرفی در کل یک سال در پرسپولیس حضور داشته و در همان سال هم خیلی از مسابقات را بازی نکرد. علت اینکه تیم های پایه باشگاه پرسپولیس چندین سال است شرایط خوبی ندارند همین مسائل است. متاسفانه باشگاه‌ ها در کشورمان کدخدامنشانه و رفاقتی تصمیم می‌گیرند.

بیشتر بخوانید:
سهراب انتظاری: فقط قهرمانی آسیا هواداران را راضی می‌کند
سهراب انتظاری: بازیکنان جدید پرسپولیس در حد نام بزرگ این باشگاه بازی نکردند
سهراب انتظاری : مدیریت پرسپولیس در این چند سال افتضاح بوده است

انتهای پیام /