یورو2021/انگلیس ۲ – دانمارک یک/ سه‌شیر سرانجام فینالیست شد؛ جام در خانه می‌ماند؟ + فیلم

در ادامه رقابت های حساس یورو 2021 در مرحله نیمه نهایی دو تیم فوتبال انگلیس و دانمارک امشب با یکدیگر دیدار داشتند .

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، در ادامه رقابت های حساس یورو 2021 در مرحله نیمه نهایی دو تیم فوتبال انگلیس و دانمارک امشب با یکدیگر دیدار داشتند
سوت آغاز این دیدار در ساعت 23:30 زده شد .

در نیمه اول این دیدار تا دقیقه 29 این دیدار بدون گل با نتیجه صفر صفر دنبال شد .

در ادامه در دقیقه 30دامسگارد گل اول این دیدار را به سود تیم دانمارک به ثمر رساند .

در ادامه در دقیقه 39 سیمون کیائر گل تساوی را به سود تیم انگلیس به ثمر رساند .

در نیمه دوم انگلیسی‌ها موقعیت‌های خطرناک بیشتری روی دروازه دانمارک ایجاد کردند که عملکرد خوب کاسپر اشکایل درون دروازه وایکینگ‌ها، میزبان را از رسیدن به گل دوم باز داشت.
در سمت دیگر خود دانمارکی‌ها هم در چند ضدحمله پرسرعت خودشان را به خوبی به یک سوم دفاعی سه شیر رساندند اما بی‌دقتی در ارسال پاس یا ضربات آخر، باعث شد که جردن پیکفورد دروازه‌بان انگلیسی‌ها خیلی به دردسر نیفتد.

به این ترتیب بازی برخلاف نیمه اول، 45 دقیقه دوم بدون اینکه توپی از خط دروازه‌ها عبور کند به پایان رسید تا دومین بازی مرحله نیمه نهایی جام شانزدهم نیز مانند بازی اول میان ایتالیا و اسپانیا به وقت‌های اضافه کشیده شود.

دقیقه ۵۵ ضربه سر مگوایر به گوشه دروازه اشمایکل رفت که سنگربان دانمارک با شیرجه‌ای عالی آن را مهار کرد. حملات انگلیس ادامه پیدا کرد و دانمارک عقب نشسته بود. در نهایت هیچ گلی در این نیمه رد و بدل نشد تا بازی به وقت‌های اضافه برود.

اولین فرصت خوب وقت‌های اضافه را هم انگلیس خلق کرد. شوت کین در دقیقه ۹۴ به زاویه مخالف را باز هم اشمایکل گرفت تا دروازه تیمش در این صحنه فرو نریزد. دقیقه ۹۸ هم شوت گریلیش را اشمایکل با مشت برگشت داد. استرلینگ در نهایت از حرکاتش یک ضربه پنالتی گرفت که دقیقه ۱۰۴ کین آن را به دستان اشمایکل کوبید، اما در برگشت گل دوم انگلیس را به ثمر رساند.

در ادامه انگلیس با کنترل بازی کمتر فرصت به دانمارک داد و نتیجه را حفظ کرد تا برای نخستین مرتبه فینالیست جام ملت‌های اروپا شود. دانمارک هم بازنده و تیم سربلند جام لقب گرفت. انگلیس در فینال روز یکشنبه حریف ایتالیا خواهد بود.

بیشتر بخوانید :
یورو2021/ایتالیا 1اسپانیا 1/زورلاروخا به آتزوری نرسید؛ایتالیا اولین فینالیست یورو شد
یورو2021/انگلیس 4 – اوکراین صفر/ سه شیرها بادرخشش «کین» به نیمه نهایی یورو 2021…
یورو2021/دانمارک ۲ – جمهوری چک یک/ وایکینگ‌ها به شگفتی سازی در یورو ادامه دادند

انتهای پیام/