گل محمدی: فردا با تیمی منسجم بازی داریم/ آلومینیوم با منصوریان متحول شده

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فردا مقابل تیمی بازی داریم که نتایج خوبی در این چند هفته گرفته و تیمی منسجم است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: فردا مقابل تیمی بازی داریم که نتایج خوبی در این چند هفته گرفته و تیمی منسجم است. با حضور منصوریان تحول خوبی در آلومینیوم به وجود آمده است و من بازی‌های خوبی از این تیم دیدم. فردا روز راحتی برای ما نخواهد بود و باید بتوانیم ضمن نظر دوندگی و ایجاد موقعیت، تمرکز بالایی داشته باشیم تا پیروز میدان شویم.

وی ادامه داد: متأسفانه هنوز واکسیناسیون عمومی شروع نشده و مدیریت‌مان در این بخش ضعیف بوده است. باخت در بازی رفت مقابل آلومینیوم به دلیل اشتباهات داوری بود با این وجود هیچ‌وقت در بوق و کرنا نکردیم و به تصمیمات داور احترام گذاشتیم. بعضی تیم‌ها مقابل همین آلومینیوم از اشتباهات داوری سود بردند ولی هوچی‌گری کردند.

گل محمدی گفت: متأسفانه در لیگ ما باب شده هر تیمی بیشتر هوچی‌گری کند، امتیاز می‌گیرد از مدیرعامل تا سرمربی حریف درمورد تیم‌های دیگر صحبت می‌کنند که باعث می‌شود تمرکزشان از تیم خودشان دور شود. اگر آنها مشکلات پرسپولیس را داشتند، تیم‌شان از هم می‌پاشید.

وی در کنایه به استقلال گفت: یک تیمی دو هفته دیگر با پرسپولیس بازی دارد و از الان پاداش تعیین کرده‌اند؛ این نشان می‌دهد از قدرت ما می‌ترسند.

گل محمدی افزود: خودم امشب با رادو صحبت می‌کنم تا مشکل برطرف شود. به باشگاه اعلام کردم تحت هر شرایطی رادو باید برگردد و هرچه زودتر این مشکل حل شود. از رادو هم می‌خواهم کوتاه بیاید. کامیابی‌نیا و آل‌کثیر قطعا مقابل آلومینیوم غایب هستند. وحید امیری، نعمتی و مغانلو تازه به تمرینات گروهی اضافه شده‌اند. از همه مربیان و مدیران در هفته‌های پایانی می‌خواهم تمرکزشان را روی تیم خودشان بگذارند تا آرامش به لیگ برگردد. متأسفانه هرچه از دهنشان درمی‌آید می‌گویند؛ هیچ برخوردی هم از سوی فدراسیون نمی‌بینیم و انگار آنها مصونیت دارند. در هفته‌های اخیر صحبت‌هایی مطرح شده که بار حقوقی دارد.

بیشتر بخوانید:
مربی آلومینیوم: پرسپولیس را کامل می‌شناسیم و آنالیز کردیم
برنامه تمرینات پرسپولیس قبل بازی با آلومینیوم
مهاجم آلومینیوم به لیگ آذربایجان می‌رود؟
ناصر ابراهیمی: تساوی پرسپولیس و فولاد عادلانه بود

انتهای پیام/