سید مهدی رحمتی با توپ پُر بازگشت!

شهرخودرو یا همان پدیده‌ی سابق گزینه اصلی سقوط به لیگ یک بود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، شهرخودرو یا همان پدیده‌ی سابق گزینه اصلی سقوط به لیگ یک بود چرا که بسیاری از کارشناسان تصور می‌کردند با فروش بازیکنان اصلی این تیم و البته عدم تجربه کافی سیدمهدی رحمتی؛ نماینده مشهد در پایان فصل به دسته پایین‌تر سقوط میکند اما این اتفاق نه تنها رخ نداد بلکه سیدمهدی رحمتی تیمش را در فاصله ۴ هفته تا پایان مسابقات حتی روی کاغذ یکی از گزینه‌های کسب سهمیه قلمداد کرده است.

حضور شاگردان مهدی رحمتی در رده پنجم غافلگیرکننده است، تیمی که برخی می‌گفتند گزینه سقوط است در این فصل هم پرسپولیس را متوقف کرد، هم در دو دیدار رفت و برگشت مقابل تراکتور شکست نخورد، هم گل‌گهر را شکست داد و هم سه گل به سپاهان زد و اگر احمد الجبوری در مشهد کمی بیشتر دقت می‌کرد احتمالاً الان استقلال هم در لیست قربانیان آنها قرار داشت.

این اتفاقات را مهدی رحمتی رقم زد. سرمربی جوانی که هنوز ۳۸ سال دارد و آمادگی بدنی‌اش را حفظ کرده و اگر همین الان هم اراده کند می‌تواند در لیگ بازی کند. رحمتی جزو مربیانی‌ است که تیمش را به خودش شبیه کرده.

رحمتی با نتایجی که در این فصل کسب کرده خودش را بصورت خودجوش گزینه اصلی هدایت استقلال بعد از دوران فرهاد مجیدی کرده و بالاتر از علیرضا منصوریان و سایر مربیان استقلالی حاضر در لیگ برتر می‌تواند زودتر از حد تصور روی نیمکت تیم محبوبش یعنی استقلال بنشیند!

بیشتر بخوانید:
ادامه تمرینات پدیده با نظارت ویژه رحمتی
رونمایی رحمتی از جایگزین ۱۹ ساله قاسمی نژاد
رحمتی: ما یک تیم بدبخت هستیم! به راحتی حقمان خورده شد

انتهای پیام/