بوژیدار رادوشوویچ به دربی حذفی میرسد؟

پس از کش و قوس های زیاد و مصاحبه های پینگ پونگی مدیران پرسپولیس و رادوشوویچ، بالاخره دروازه بان پرسپولیس وعده داد طی چند روز آینده به تهران بر می گردد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  پس از کش و قوس های زیاد و مصاحبه های پینگ پونگی مدیران پرسپولیس و رادوشوویچ، بالاخره دروازه بان پرسپولیس وعده داد طی چند روز آینده به تهران بر می گردد و باشگاه نیز بلیت بازگشت او به تهران را تدارک دید تا این بازیکن بتواند برای بازی بزرگ دربی خودش را به تهران برساند.

اما سوالی که مطرح می شود این است آیا رادوشوویچ برای قرار گرفتن در لیست 18 نفره پرسپولیس در بازی با استقلال آماده است؟ به هرحال رادو مدتهاست از تمرینات پرسپولیس دور بوده و از شرایط خوب گذشته خود فاصله دارد. ضمن این که او بارها تا آستانه جدایی از پرسپولیس رفته اما این اتفاق رخ نداده و طبیعی است در این مدت تمرینات منظمی نداشته است.

از این رو این نگرانی برای کادر فنی پرسپولیس وجود دارد که رادو در چه شرایط فنی و بدنی قرار است به تهران برگردد و اصلا می شود او را در لیست 18 نفره بازی با استقلال قرار داد یا نه. شرایط رادو برای دربی در تمرین آخر پرسپولیس پیش از دربی مشخص خواهد شد.

بیشتر بخوانید:
شاید تلفن یحیی به رادوشوویچ معجزه کند
رادوشوویچ: بجای پرداخت طلبم،‌ مرا متهم به توهین به نظام جمهوری اسلامی کردند
نامه‌تهدیدآمیز باشگاه پرسپولیس به رادوشوویچ؛ او را مجاب به فسخ قرارداد کرد‌‌

انتهای پیام /