مرادی: برای تشکیل تیم دوومیدانی ذوب آهن بهترین ها را جذب می کنیم

سرمربی تیم دوومیدانی باشگاه ذوب آهن گفت:مهمترین رقبای ما تیم های سپاهان ،سایپا ،پلیمر خلیج فارس و سلکتور تهران هستند که همه تیم هایی قوی و مدعی هستند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، سجاد مرادی، قهرمان المپیک و عضو اسبق تیم ملی دوومیدانی کشور اظهار داشت: خوشبختانه پس از دو سال وقفه مجدادا باشگاه ذوب آهن در ارتباط با دوومیدانی فعالیت خودش را آغاز نمود و امیدورام که همچنان ر ادامه یابد زیرا باشگاه ذوب آهن جز معدود باشگاههای کشور است که تنها محدود به یک تیم فوتبال نیست و در همه ی رشته های ورزشی در هردو رده آقایان و بانوان در سطح لیگ های برتر کشور و استان فعالیت می کند.

سرمربی تیم دوومیدانی باشگاه ذوب آهن در ادامه گفت : سعی کردیم برای تشکیل تیم دوومیدانی ذوب آهن از سراسر کشور بهترین ها را جذب نماییم لذا چند ملی پوش را نیز به تر کیب تیم اضافه نمودیم و از طرفی هم سعی کردیم که در انتخاب اعضا تیم هم مهارتهای تاکتیکی و تکنیک و هم قدرت بدنی را لحاظ کنیم لذا به امید خدا امسال روی سکو خواهیم رفت .

پر مدال ترین ورزشکار ایران در ارتباط با رقابتهای دوومیدانی پیش رو اظهار داشت : نخستین لیگ امسال 26 و 27 تیرماه و لیگهای دوم و سوم پس از رقابتهای المپیک و در اواخر خرداد ماه و اوایل شهریور برگزار خواهد گردید ؛مهمترین رقبای ما تیم های سپاهان ،سایپا ،پلیمر خلیج فارس و سلکتور تهران هستند که همه تیم هایی قوی و مدعی هستند.

سرمربی تیم دوومیدانی ذوب آهن در پایان گفت : برخود لازم می دانم که از زحمات و نگاه ویژه جناب آقای مهندس فریدونی مدیرعامل به رشته دوومیدانی و همچنینی تلاشها و زحمات جناب آقای کرباسچی معاونت محترم باشگاه تشکر و تقدیر نمایم.

بیشتر بخوانید:
انتصاب سرپرست انجمن دوومیدانی ناشنوایان
رکوردگیری دوومیدانی‌ جانبازان و معلولین انجام شد
سقوط دو پله‌ای احسان حدادی در رنکینگ جهانی دوومیدانی

انتهای پیام/