هادی رضایی : رسانه ها از والیبال نشسته انتظار قهرمانی دارند

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران مدعی شد : همه از تیم ما انتظار قهرمانی دارند و رسنه ها باید بار روانی را از روی تیم بردارند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، هادی رضایی سرمربی تیم والیبال جانبازان و معلولین کشورمان پس از دومین دیدار تدارکاتی با تیم روسیه که عصر امروز در سالن فدراسیون جانبازان و معلولین برگزار شد، به خبرنگار این پایگاه گفت: تیم ما دو سال هیچ بازی تدارکاتی و رسمی نداشت و بچه ها بعد از ۲ سال باید محک می خوردند. او ادامه داد:  تیم روسیه هم تیم قدرتمندی است و قهرمان اروپا است و در تورنمنت های مختلفی شرکت کرده است. با تیم بوسنی ۳ ۲ کرده و آلمان رقیب اصلی ما را برده ولی برای ما شکل بازی تیم مهم بود و خدا را شکر با نتیجه خوبی نیز همراه شد.

12 نفر را به توکیو اعزام می کنیم

رضایی افزود: ۱۴ نفر در اردوی تیم ما هستند که باید ۱۲ نفر را به پارالمپیک اعزام کنیم واقعاً بچه ها همه خوب بودند و برای من بسیار سخت است که ۲ نفر را کنار بگذارم. باید هر چه زودتر جمع بندی و این دو نفر را مشخص کنیم. این دو نفر به نوعی رزرو هستند ما برای هر ۱۴ نفر آیدی کارت گرفتیم یعنی اگر در این یک ماه باقی مانده برای هر یک از اعضای تیم مشکلی پیش آمد می‌توانیم با این دو نفر جایگزین کنیم که  وی در خصوص سوال خبرنگار این پایگاه مبنی بر ضعف دریافت های تیم، گفت: دو نفر از بهترین دریافت کنندگان جهان در تیم ما حضور دارند اما ما باید قدرت تیم حریف را هم در نظر بگیریم ولی باید بیشتر کار کنیم. نمی‌گویم الان تیم کاملی هستیم اما یک ماه دیگر زمان داریم و باید روی ضعف هایمان کار کنیم تا بتوانیم با قدرت بیشتری در پارالمپیک ظاهر شویم.

تیم ما قهرمان جهان است و این کار را سخت می کند

هادی رضایی در خصوص حالت روحی و روانی تیم گفت: ما قهرمان جهان هستیم اما همه می دانیم  قهرمانی به دست آوردن شاید راحت باشد اما قهرمانی را نگه داشتن بسیار سخت است. فشار عجیبی از طرف رسانه‌ها و مردم روی تیم ماست و همه انتظار دارند همه تیم ها را سه هیچ ببریم و حتما اول شویم و این انتظار تیم را در شرایط روحی و روانی سختی قرار می دهد. او اظهار داشت: بعضی کشورها برای کسب سهمیه شادی می کنند و پاداش می گیرند اما برای ما دوم جهان شدن هم شکست محسوب می شود. از رسانه درخواست می کنم این فشار را از روی تیم ما بردارند. سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران با بیان این که تا پارالمپیک دو اردوی دیگر در تهران برگزار می کنیم

وی افزود: ما قهرمان اروپا را به این خوبی شکست دادیم در صورتی که این تیم بسیار هزینه کرده و تیم بسیار خوبی بود. اردوهایی در مصر، هلند، آمریکا، کرواسی و آلمان داشته و همه را شکست داده الان هم با هزینه خود تیم به ایران آمده البته ما حقمان قهرمانی است و برای آن زحمت زیادی کشیدیم ولی باید فشار روانی از روی تیم برداشته شود.

انتهای پیام/