دربی ۹۶/ جام حذفی| پیش بازی پرسپولیس تهران – استقلال تهران

دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس امروز در چهارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی و از ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه در ورزشگاه آزادی مقابل هم صف آرایی خواهند کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس امروز در چهارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی و از ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه در ورزشگاه آزادی مقابل هم صف آرایی خواهند کرد. استقلال که هفته‌های گذشته لیگ برتر را با چند پیروزی روحیه‌بخش پشت سر گذاشته امیدوار است در دیدار امروز با شکست پرسپولیس ضمن انتقام دیدار برگشت لیگ با قهرمانی در جام حذفی سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند.

در سوی مقابل پرسپولیس که در حال دشت امتیازات از دیدار‌های خود در لیگ برتر و حفظ فاصله با سپاهان است،امیدوار خواهد بود با شکست استقلال هم به فکر دوگانه لیگ و حذفی باشد و هم آبی‌پوشان را از سهمیه مستقیم محروم کند. نقطه قوت استقلال بی‌شک به خط حمله زهردار این تیم باز می‌گردد و مهدی قایدی ستاره جوان استقلال امیدوار است بتواند برای سومین بار دروازه پرسپولیس را فرو بریزد. در سمت مقابل پرسپولیس در خط دفاع و به خصوص خط میانی قدرت بالایی دارد و تقابل خط حمله استقلال و یک سوم دفاعی پرسپولیس نبردی تماشایی را نوید می‌دهد.

وضعیت هوا:نیمه ابری،۳۴ درجه بالای صفر

بیشتر بخوانید:
چهارمین دربی بدون تماشاگر بعد از کرونا
پخش زنده بازی تیم های پرسپولیس و استقلال امروز پنجشنبه ۲۴ تیر
کامرانی فر: از ورود حاشیه‌سازهای استقلال و پرسپولیس به استادیوم جلوگیری می کردم
مهاجرانی: شانس برد استقلال و پرسپولیس در دربی حذفی یکی است
ماموران تست دوپینگ در دربی حذفی

انتهای پیام/