گزارش آماری از تقابل سرخابی‌ها پیش از دربی ۹۶؛ آمار به نفع یحیی، فرهاد موفق‌تر در تقابل حذفی

مجیدی و گل‌محمدی در ۳ دربی به صورت مستقیم به مصاف هم رفته‌اند که یک دربی را تیم پرسپولیس از آن خود کرد و ۲ بازی با نتیجه مساوی به پایان رسید.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، گل‌محمدی در دو مقطع و به مدت ۷ سال به‌عنوان بازیکن پیراهن تیم پرسپولیس را برتن داشت و در ۸ دربی به میدان رفت که حاصل آن ۳ برد، ۴ تساوی و یک باخت بود. مجیدی هم که در ۳ دوره مختلف برای استقلال بازی کرد، ۱۵ بار با پیراهن این تیم در شهرآورد‌ها به میدان رفت و حاصلش ۴ برد، ۴ باخت و ۷ تساوی بود.

تمام تجربه‌های سرمربیگری فرهاد مجیدی مقابل پرسپولیس به دورانی مربوط می‌شود که گل‌محمدی هدایت سرخ‌ها را برعهده داشته است. یحیی نیز در قامت مربی ۵ بار مقابل استقلال قرار گرفته که یک پیروزی و ۴ تساوی حاصل کار وی بوده. او به جز دربی حذفی که در ضربات پنالتی به سود استقلال به پایان رسید تا به حال مقابل این تیم شکستی را تجربه نکرده است.

مجیدی و گل‌محمدی در ۳ دربی به صورت مستقیم به مصاف هم رفته‌اند که یک دربی را تیم پرسپولیس از آن خود کرد و ۲ بازی با نتیجه مساوی به پایان رسید که از این ۲ مسابقه یک دیدار آن مربوط به جام حذفی می‌شود که استقلالی‌ها در ضربات پنالتی در آن پیروز شدند.

بیشتر بخوانید:
مطهری – قایدی؛ زوج احتمالی استقلال در دربی
واریز 10 درصد از قرارداد بازیکنان پرسپولیس در آستانه دربی
ارسلان مطهری گلزن ترین ستاره حاضر در دربی

انتهای پیام /