فرهاد مجیدی : به بازیکنان پرسپولیس خسته نباشید می گویم/ افتخار می کنم که سرمربی این بازیکنان هستم

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران پس از پیروزی در دیدار جام حذفی برابر پرسپولیس در نشست خبری پاسخگوی رسانه ها بود .

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، فرهاد مجیدی در مورد دیدار برابر پرسپولیس گفت:پیروزی را به هواداران استقلال تبریک می گویم و به تیم فوتبال پرسپولیس خسته نباشید می گویم امیدوارم هواداران از این پیروزی خوشحال باشند.

مجیدی در مورد داوری این دیدار توسط علی رضا فغانی گفت: داوری مشکلی نداشت فغانی خوب سوت زد اما در مورد اعتراض پرسپولیس و مشکلات مالی این تیم حرفی ندارم چرا که باشگاه پرسپولیس به ما ربطی ندارد اما در مورد مشکلات مالی استقلال در روز های آینده حرف می زنم .

 وی در مورد بی کیفیتی این دیدار در جریان بازی گفت: اصلا استراتژی ما این بود که در 90 دقیقه بازی را تمام کنیم بازیکنان سیستم ما را به نحو احسن  پیاده کردند اما در مرود ضربات پنالتی در دربی مسائل روحی و روانی  دخیل است و سعی کردیم بهترین نفرات را برای این ضربات انتخاب کنیم. بازی استقلال و پرسپولیس همیشه حساس است و هر بازیکنی از موقعیت استفاده کند برنده است و در بازی قبلی هم پرسپولیس با یک موقعیت نصفه و نیمه بازی را برد اما من از غیرت و شرافت و بازیکنان تشکر می کنم و افتخار می کنم که این بازیکنان با وجود را در تیم دارم و به هوارادان می گویم قدر این بازیکنان را بدانند و اگر این تیم حفظ شود درمطمئن باشید در آسیاحرف برای گفتن دارد.

مجیدی در مورد وعده پاداش 50 میلیونی گفت:100 در صد بازیکنان پاداشی که گفتم را می گیرند در 7 بازی که ما 6 بازی را بردیم دوستانم به من کمک کردند این افرا عاشق استقلال هستند و دوست ندارند در فضای مجازی خود نمایی کنند و مطمئن باشید پاداش را برای بازی بعدی دو برابر می کنم.

انتهای پیام/