فغانی :اعتراضات کم شود تنش‌ها هم کمتر می‌شود!

علیرضا فغانی داور دربی ۹۶ گفت: اگر اعتراض به داوری در همه بازی‌ها کم شود، تنش‌ها هم کمتر خواهد شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  علیرضا فغانی پس از این دیدار در مورد دلایل پذیرفتن پیشنهاد فدراسیون فوتبال برای قضاوت این دیدار و این که چرا قبلا به ایران نیامده بود گفت: قبل از این لیگ استرالیا در حال برگزاری بود و امکان حضور در ایران را نداشتم اما الان تعطیل شده است. من هم برای قضاوت به تایلند آمده بودم که این پیشنهاد مطرح شد و من هم قبول کردم.

وی ادامه داد: تا زمانی که بخواهم در سطح بین المللی قضاوت کنم به اسم ایران خواهد بود اگر بخواهند. متاسفانه چند نفری که جایگاه شان در داوری مشخص است از جمله آقای اصفهانیان و تعدادی دیگر شیطنت کردند و روی حسادت این اتفاقات را رقم زدند که ختم به خیر شد.

فغانی در مورد انتخاب حسن کامرانی فر به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال گفت: خوشحالم که به یک داور جایگاهی خارج از کمیته داوران دادند. با شناختی که از آقای کامرانی فر دارم امیدوارم موفق باشد.

علیرضا فغانی در پایان با گفتن این که ما هم اشتباهاتی در دربی داشتیم گفت: از بازیکنان و کادر فنی دو تیم تشکر می کنم که همکاری کامل داشتند. اگر همه بازیها به نظر داور احترام بگذارند هر چند که اشتباه باشد و ما هم اشتباه داشتیم تنش ها کمتر خواهد شد.

بیشتر بخوانید :
دربی ۹۶| حواشی دیدار استقلال و پرسپولیس در جام حذفی
شکوری: پرسپولیس با آمادگی کامل به دربی جام حذفی می‌رود
اسامی داوران مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی

انتهای پیام/