فرهاد مجیدی : علی نژاد ومددی تا 5 صبح به دنبال سرمربی دیگری بودند

فرهاد مجیدی امروز در تمرین عصر تیمش با خبرنگاران مصاحبه کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: درگذشت حمیدرضا صدر را تسلیت می‌گویم و برد پرسپولیس را به هواداران تبریک می‌گویم. همیشه در استقلال این مشکلات وجود داشته است اما آنچه در تیم می‌بنیم باورم نمی‌شود. برنامه‌ای هدفمند است که این تیم از بین برود. بازیکنان شرایط روحی و روانی تمرین کردن را ندارند. این وضعیت برای استقلال با این هوادار خوب نیست. آقایان ملکیان، دلفانی و اعضای جدید هیات مدیره ایده‌های خوبی دارند؛ اما خیلی جالب است بگویم اسپانسر استقلال یعنی های‌‌وب و آقای میری به دنبال آوردن مربی دیگری در استقلال بودند.

وی افزود: امیرحسین فرخ‌مهر دوست قدیمی من گفته تا 5 صبح با آقای میری دنبال فرد دیگری برای سرمربی‌گری استقلال بودیم؛ آقایان علی‌نژاد و مددی هم موافق این موضوع بودند اما سلطانی‌فر وزیر ورزش موافقت نکرد.

مجیدی گفت: نمی‌دانم به خاطر صحبت‌هایی که در کنفرانس بعد از بازی با پرسپولیس کردم چقدر در این موضوع تأثیر داشت که اسپانسر گفت دیگر هزینه نمی‌کند و حتی گفتند تا مجیدی باشد یک ریال هم پرداخت نمی‌کنیم. این تیم استقلال است و نباید عقده‌های شخصی را در آن اجرا کرد. اگر با من مشکل دارید این بازیکنان و هواداران چه گناهی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:
پیشکسوت استقلال : مجیدی اختیار داشت پنالتی آخر را به قایدی بدهد
عضو کمیته انضباطی: محرومیت گل‌محمدی بینابینی است/ از مجیدی شکایتی دریافت نکرده ایم
پرسپولیسی‌ها نه، منظور مجیدی مدیران بود

انتهای پیام /