معاون حقوقی پرسپولیس: رای محرومیت یحیی دارای ایراد است

طبق ماده 55، کمیته انضباطی می‌تواند برای افرادی که کارت قرمز دریافت می‌کنند. محرومیت‌های مربوط به اخراج از زمین، برخی محرومیت‌های دیگر را هم اعمال کند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، ایمان حسین پور شرف‌شاد درباره صدور حکم محرومیت یک جلسه قطعی و یک جلسه تعلیقی یحیی گل‌محمدی توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: مستند کمیته انضباطی برای حکم محرومیت یحیی گل‌محمدی ماده 55 مقررات انضباطی است اما این ماده درباره افرادی است که کارت قرمز گرفته‌اند. به همین دلیل رای صادره رکن قضایی فدراسیون واجد ایراد است.

وی افزود: طبق ماده 55، کمیته انضباطی می‌تواند برای افرادی که کارت قرمز دریافت می‌کنند. محرومیت‌های مربوط به اخراج از زمین، برخی محرومیت‌های دیگر را هم اعمال کند. در صورتی که یحیی گل‌محمدی کارت قرمز نگرفته و این ماده شامل وی نمی‌شود. در استیناف‌خواهی خود این موضوع را هم آماده کرده‌ایم و البته خواستار صدور دستور موقت هم هستیم زیرا موازین مورد استناد برای صدور رای ایراد دارد و اگر کمیته استیناف پس از بازی با ماشین‌سازی رای را نقض کند، دیگر راه برگشتی ندارد.

معاون حقوقی پرسپولیس با اشاره به شکایت این باشگاه از سرمربی استقلال گفت: طبق اطلاعات موجود، فایلی که پس از بازی دربی از رختکن استقلال منتشر و در آن به نام فامیلی عیسی آل کثیر توهین می‌شود، در اینستاگرام فرهاد مجیدی استوری و از این طریق منتشر شده است. این اهانت خیلی زشت است اما انتشار آن می‌تواند معنی بدتری نیز داشته باشد. توهین به نام خانوادگی عیسی آل کثیر ساده نیست و می تواند آثار سوءِ فرافوتبالی داشته باشد.

بیشتر بخوانید:
اتفاق قابل توجه برای دروازه‌بان پرسپولیس؛ حامد لک برای کلین شیت لحظه‌شماری می‌کند
تاکید یحیی و دستیارانش به بازیکنان پرسپولیس: حذفی تمام شد، روی گلات تمرکز کنید
چرا شیخ دیاباته برابر پرسپولیس بازی نکرد؟

انتهای پیام /