رقابت پنهان کی روش و برانکو در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲

اگر کارلوس کی روش هدایت تیم ملی عراق را برعهده بگیرد، مسن ترین مربی ملی قاره آسیا می شود. عنوانی که اکنون در اختیار برانکو ایوانکوویچ است.

  به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، گفته می شود کارلوس کی روش هدایت تیم ملی عراق را بر عهده خواهد گرفت که اگر اینگونه شود، او مسن ترین مربی فعال ملی در آسیا خواهد بود.

کارلوس کی روش متولد اسفند ماه سال ۱۳۳۱ است، او در حال حاضر ۶۸ سال و ۵ ماه سن دارد و اگر سرمربی تیم ملی عراق شود، مسن ترین مربی فعال ملی در سطح قاره آسیا است.

در حال حاضر برانکو ایوانکوویچ با ۶۶ سال سن بین مربیان فعال آسیایی از همه مربیان دیگر مسن تر است و در صورت حضور کی روش در فوتبال عراق او رکورد مسن ترین مربی آسیایی را از برانکو خواهد گرفت.

بین مربیان فعال ملی در جهان ادواردو رجا مربی ایتالیایی تیم ملی آلبانی با ۷۵ سال سن از همه مسن تر است در حالی که اسکار تابارز مربی اروگوئه ای که پدر فوتبال نسل اخیر اروگوئه محسوب می شود با ۷۴ سال سن از این حیث در رده دوم قرار دارد.

در لیگ ایران هم فیروز کریمی با ۶۷ سال سن در رده اول قرار گرفته است، فیروز کریمی در حالی ۶۷ سال سن دارد که سن شناسنامه ای او ۶۵ سال است و او در شناسنامه متولد سال ۱۳۳۵ است.

بیشتر بخوانید :
طلب دستیار کی روش پرداخت شد
ابراز خوشحالی دستیار کی روش برای بیرانوند و نیازمند
طارمی: دسیپلینی و همدلی تیم ملیِ کی روش در زمان ویلموتس نبود و هنوز…

انتهای پیام/