پرسپولیس همچنان در انتظار حضور تمدیدی‌ها

مدت هاست باشگاه پرسپولیس از روش های مختلف از بازیکنانی که در پایان فصل قراردادشان به پایان می رسد درخواست کرده برای تمدید قرارداد و بیان آخرین شرایط مالی خود راهی ساختمان باشگاه شوند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مدت هاست باشگاه پرسپولیس از روش های مختلف از بازیکنانی که در پایان فصل قراردادشان به پایان می رسد درخواست کرده برای تمدید قرارداد و بیان آخرین شرایط مالی خود راهی ساختمان باشگاه شوند. جالب این که تمامی این نفرات هر بار حضور و مذاکره شان را به چند روز آینده موکول می کنند؛ البته به جز نفراتی چون کنعانی زادگان و نوراللهی.

حسین کنعانی‌زادگان که بنظر می رسد جدایی اش از پرسپولیس حتمی است از باشگاه رقمی نزدیک 13 میلیارد خواسته و نوراللهی هم رقم 15 میلیارد را برای تمدید قرارداد مطرح کرده و مدعی شده وقتی باشگاه با رقم او موافق نیست پس حضورش در باشگاه برای مذاکره فایده ای ندارد.

این درحالی است‌که باشگاه پرسپولیس رقم خوبی را به احمد نوراللهی پیشنهاد داده اما به نظر می رسد این بازیکن هنوز پاسخ نهایی را نداده است. به جز این دو بازیکن، نفراتی چون وحید امیری، مهدی شیری، امید عالیشاه و کمال کامیابی نیا هنوز پاسخی به درخواست های کتبی و شفاهی باشگاه نداده اند.

به نظر می رسد مشکل این نفرات تسویه حساب مبالغ این فصل است. آن ها در انتظار این هستند باقی مانده رقم قرارداد این فصل خود را دریافت کنند. شاید مهم ترین دلیل غیبت تمامی این نفرات برای مذاکره با باشگاه اطلاع از میانگین رقم قراردادها برای فصل آینده است و به همین دلیل تمامی آن ها منتظرند یکی زودتر از بقیه راهی باشگاه شده تا متوجه شوند با چه رقمی تمدید کرده و بر اساس رقم تمدید قرارداد همبازی شان شرایط مالی شان را مطرح کنند.

بیشتر بخوانید:
صدری: از هواداران متعصب و دوست‌داشتنی پرسپولیس تشکر می‌کنم
اکبرپور: برای شرافت فوتبال تبریز به دنبال برد مقابل پرسپولیس هستیم
آغاز ACL ۲۰۲۲ برای پرسپولیس از ۲۰ اردیبهشت
پیگیری باشگاه پرسپولیس برای رفع محرومیت گل محمدی
حلالی: سند اصفهان را هم به نام ماشین‌سازی بزنند پرسپولیس باید ببرد
معاون کمیته استیناف: دستور موقت برای محرومیت گل محمدی صادر نمی‌شود
پایان قطعی همکاری پرسپولیس با اسپانسر؛ نامه اقاله روی میز کارگزار
واکنش هیات فوتبال آذربایجان شرقی به درخواست پرسپولیس برای کوتاهی چمن
پرسپولیسی ها برای 3 بازی بعدی پاداش ویژه دریافت می کنند

انتهای پیام/